Co się stało ze światem?

11. Data: 2008-11-21 21:10:37

Temat: Re: Co się stało ze światem?
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 21:01, "Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote:
> Kiedyś świat był po prostu normalny, jeśli nawet nie było cały czas dobrze,
> to bywały piękne chwile, można było gorszy rok przeczekać na to aby poczuć
> przez jakiś czas smak życia. Obecnie czekanie nic nie daje.

Zalezy, z ktorej strony sie patrzy. Jak zwykle jednym sie poprawilo,
innym sie pogorszylo. Zmiana co - circa 10-15 lat.

12. Data: 2008-11-21 21:16:46

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sakujami" <s...@n...gmail.to>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Dobre

Na skrzynkę dostaję czasem listy tej treści:
"Im więcej rozumiem z Twoich słów tym bardziej widzę Twoją mądrość"
albo
"Choć nie ze wszystkim się zgadzam co piszesz, to często mnie pozytywnie
zaskakujesz".
Ucz się Sakujami mądrości, bo to daje trwałą satysfakcję. :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

13. Data: 2008-11-21 21:17:28

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Offtopic:
Małe pytanie z matmy:

Ktoś mnie zapytał, ile 3-literowych wyrazów (mających sens lub nie)
można utworzyć z wyrazu LOKOMOTYWA?

Jestem na to za głupi :(

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

14. Data: 2008-11-21 21:18:14

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 22:04, "Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:e61c5257-14b0-4702-a739-c7c887b83014@
l39g2000yqn.googlegroups.com...

> Racja i nie można nic zrobić aby było jak dawniej.

Depresja :-)
Ale na to są sposoby, gorzej ze starością, choć i tu...

A serio: trzeba się pogodzić z tym, że w miarę upływu czasu jest
trudniej żyć, w sensie: coraz gorzej znosi się rzeczy, z którymi
kiedyś świetnie się dawało sobie radę.
Tak po prostu jest. Tak ma każdy. KAŻDY.
Nie wolno mysleć, że tylko Tobie jest trudniej.
Mój mąż wczoraj mi powiedział: "Wiesz co? jak wchodziłem kiedyś na
sosnę, to mnie tak nogi potem nie bolały." No tak. Kiedyś wchodził
nawet bez raków i drabiny itp na wysoką sosnę. Teraz wchodzi po
drabinie - ale w końcu do cholery od tego ma się tę drabinę...
Szukaj swojej drabiny, nie musisz sobie ze wszystkim ciągle radzić
siłą własnej wytrzymałości. I pogódź się z tym, że nie wszystko
wygląda zawsze różowo. Jednak TERAZ należy się skupić głownie na tym,
co tak własnie wygląda :-)

Życie to nie bajka, panie dziejku, ale też lepiej żyć, niż nie zyć ;-)

15. Data: 2008-11-21 21:29:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami pisze:

> Aby było wreszcie normalnie, gdy wszystko miało sens, gdy nie było
> pseudo religijnych i pseudofilozoficznych drążeń na temat sensu życia,
> mam teraz wrażenie niemożności powrócenia do tego co było.

A o czym myślałeś, kiedy było normalnie? Co robiłeś wtedy?

Ewa

16. Data: 2008-11-21 21:32:31

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
> sosnę, to mnie tak nogi potem nie bolały." No tak. Kiedyś wchodził
> nawet bez raków i drabiny itp na wysoką sosnę. Teraz wchodzi po
> drabinie - ale w końcu do cholery od tego ma się tę drabinę...

Grunt że jest chęć i dlatego jest dobrze;

Pamiętam od dzieciństwa że kiedyś przytłaczającą wszystko rzeczą była
komuna; odskocznię od wszechwładnej komuny stanowiła nauka jako bezpieczne
schronienie przed nią

17. Data: 2008-11-21 21:35:13

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> A o czym myślałeś, kiedy było normalnie? Co robiłeś wtedy?

Po prostu żyłem, robiłem co do miałem robić, studiowałem;

18. Data: 2008-11-21 21:52:14

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:
> Offtopic:
> Małe pytanie z matmy:
>
> Ktoś mnie zapytał, ile 3-literowych wyrazów (mających sens lub nie)
> można utworzyć z wyrazu LOKOMOTYWA?
>
> Jestem na to za głupi :(

lok
lot
lat
oko
oka
omy
oto
owa
owo
kat
kot
kto
kwa
mak
mat
mol
myk
myt
tak
tok
tom
tym
wam
alt

to te co mają sens.

--
16.11.2008 z dzisiejszej próby
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/Pan+Krzyszt

19. Data: 2008-11-21 21:58:43

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> lok
> [...]
odpowiedz jest 358, tylko nie wiem jak to zapisac ;/

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

20. Data: 2008-11-21 22:00:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:
> Offtopic:
> Małe pytanie z matmy:
>
> Ktoś mnie zapytał, ile 3-literowych wyrazów (mających sens lub nie)
> można utworzyć z wyrazu LOKOMOTYWA?
>
> Jestem na to za głupi :(

Co to jest wyraz niemający sensu? Chodzi o jakiekolwiek trzyliterowe zbitki?

Czy litery mogą się powtarzać, tzn. czy może wystąpić 2 lub 3 razy
litera L, czy mogą wystąpić co najwyżej tyle razy, ile ich jest w tym
wyrazie?

Ewa

Interesująca reklama
ludzie i duchy
SZYBKIE POCIESZENIE...
poszukuję symboli PECS do pracy z Autystami
Moj lapek mnie podgląda i podsłuchuje?????