Co się stało ze światem?

21. Data: 2008-11-21 22:01:45

Temat: Re: Co się stało ze światem?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami pisze:

> Racja i nie można nic zrobić aby było jak dawniej.

Może być tylko lepiej. :)

Ewa

22. Data: 2008-11-21 22:04:17

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami; <gg742f$9og$1@news.onet.pl> :

> Kiedyś świat był po prostu normalny, jeśli nawet nie było cały czas dobrze,
> to bywały piękne chwile, można było gorszy rok przeczekać na to aby poczuć
> przez jakiś czas smak życia. Obecnie czekanie nic nie daje.

Dorosłeś? Widzisz więcej? Wiesz więcej? Żyjesz w strukturach
podlegającym ustawicznym zmianom?

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

23. Data: 2008-11-21 22:08:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> odpowiedz jest 358, tylko nie wiem jak to zapisac ;/

To chyba nie jest poprawna odpowiedź, bo co z wyrazami typu OOO? ;)

Ewa

24. Data: 2008-11-21 22:09:43

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Co to jest wyraz niemający sensu? Chodzi o jakiekolwiek trzyliterowe
> zbitki?
>
> Czy litery mogą się powtarzać, tzn. czy może wystąpić 2 lub 3 razy
> litera L, czy mogą wystąpić co najwyżej tyle razy, ile ich jest w tym
> wyrazie?
>
> Ewa

Ja rozumiem, że nie mogą. Problemem jest tutaj trzykrotne wystąpienie
litery O.
LKMTYWA OOO

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

25. Data: 2008-11-21 22:14:27

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 23:00, medea <e...@p...fm> wrote:

> [...]
>
> Czy litery mogą się powtarzać, tzn. czy może wystąpić 2 lub 3 razy
> litera L, czy mogą wystąpić co najwyżej tyle razy, ile ich jest w tym

Tu są wzorki, brać i wybierać:-)

http://matma4u.akcja.pl/twierdzenia/kombinatoryka/k.
htm

26. Data: 2008-11-21 22:16:11

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 22:32, "Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:99e5d8ad-25ba-4aa7-b7b4-25da125a8a47@
l42g2000yqe.googlegroups.com...

> Grunt że jest chęć i dlatego jest dobrze;

Aha: czyli nie masz chęci i to właśnie jest problem.

27. Data: 2008-11-21 22:16:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Ja rozumiem, że nie mogą. Problemem jest tutaj trzykrotne wystąpienie
> litery O.
> LKMTYWA OOO

Ale O występuje trzy razy, to chyba możliwe są "wyrazy" z podwójnym O i
jedna taka sytuacja z potrójnym O.

Ewa

28. Data: 2008-11-21 22:25:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli kombinację bez powtórzeń dwóch liczb oznaczę jako C(n, m),
to wynikiem jest równanie:
N1 = C(7, 3) * 3! // wyrazy bez litery "O"
N2 = C(7, 2) * 2! * 3 // jedno "O"
N3 = C(7, 1) * 3 // 2x "O"
N4 = 1 // 3x "O"

Suma N(1-4) = 358.

--
CB

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gg7auj$7hq$1@news.onet.pl:

29. Data: 2008-11-21 22:27:41

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ale O występuje trzy razy, to chyba możliwe są "wyrazy" z podwójnym O i
> jedna taka sytuacja z potrójnym O.
>
> Ewa

No tak, tylko jak to wszystko zapisać w działaniu?
Bo to są kombinacje, tak? Dwumian Newtona.
Oj, przekombinowałem.
Juz wiem.
22+ 6*7*8

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

30. Data: 2008-11-21 22:27:44

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 22:52, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> [...]

Kombinacji 3 el. z powtórzeniami 220, kombinacji 3 el. bez powtórzeń
120, wariacji 3 el. z powtórzeniami 1000, wariacji 3 el. bez powtórzeń
720.
Zależy od warunków szczególnych zadania. Tzn czy mogą być powtórzenia
liter np. i czy te 3 jednakowe litery "o" traktować jako 1 element,
czy jako osobne 3 jednakowe, lecz ponumerowane w ciągu elementy.
Se zajrzyj tu - masz tu szybki kalkulatorek (na górze stronki):
http://www.jakubas.pl/matematyka/02-kombinatoryka/ko
mbinatoryka.htm

Interesująca reklama
ludzie i duchy
SZYBKIE POCIESZENIE...
poszukuję symboli PECS do pracy z Autystami
Moj lapek mnie podgląda i podsłuchuje?????