Co się stało ze światem?

31. Data: 2008-11-21 22:35:48

Temat: Re: Co się stało ze światem?
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> No tak, tylko jak to wszystko zapisać w działaniu?
> Bo to są kombinacje, tak? Dwumian Newtona.
> Oj, przekombinowałem.
> Juz wiem.
> 22+ 6*7*8

Wariacje bez powtórzeń.
Problem miałem bo zrobiłem cos takiego:

LKMTYWA OOO

Wszystkich z jednym O lub 2xO mozna od razu policzyc: 22.
Pozniej tylko wariacje bez powtórzen z 8 literami, z jednym O.
A ja do tego dodać jeszcze chciałem kolejne wariacje bez powtórzeń bez
żadnego O, tylko na siedmiu pozostałych literach różnych od O.
Ja z matmy zwykle byłem bardzo przecietny. Potrafie sobie w miare dobrze
zwizualizować coś, ale żeby to zapisać i policzyc..

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

32. Data: 2008-11-21 22:43:11

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 23:27, i...@g...pl wrote:

> Kombinacji 3 el. z powtórzeniami 220, kombinacji 3 el. bez powtórzeń
> 120, wariacji 3 el. z powtórzeniami 1000, wariacji 3 el. bez powtórzeń
> 720.
> Zależy od warunków szczególnych zadania. Tzn czy mogą być powtórzenia
> liter np. i czy te 3 jednakowe litery "o" traktować jako 1 element,
> czy jako osobne 3 jednakowe, lecz ponumerowane w ciągu elementy.
> Se zajrzyj tu - masz tu szybki kalkulatorek (na górze
stronki):http://www.jakubas.pl/matematyka/02-kombina
toryka/kombinatoryka.htm

LOKOMOTYWA to ciąg {a} (nie zbiór!!! - bo ma wyrazy uporządkowane w
kolejności) złożony z 10 wyrazów ponumerowanych, tzn że a1=L, a2=O,
a3=K, a4=O, a5=M, a6=O, a7=T, a8=Y, a9=W, a10=A.
Czyli te 3 sztuki "O" to 3 RÓŻNE wyrazy ciągu: a2, a4, a6. To nic, że
jednakowo wygladają.
Wybierasz 3 wyrazy z tego ciągu i układasz z nich nowy mniejszy ciąg.
Może więc wypaść, że wybierzesz {O,O,O} czyli {a2, a4, a6}. Czyli
jeśli bierzesz dany wyraz ciągu tylko RAZ do całej układanki (czyli
wykorzystany wyraz czyli litera już nie wraca do worka), będa to
wariacje bez powtorzeń, a jeśli wolno brac go więcej razy (za każdym
razem wrzucając znowu do worka), to z powtórzeniami.

33. Data: 2008-11-21 22:43:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Wszystkich z jednym O lub 2xO mozna od razu policzyc: 22.
> Pozniej tylko wariacje bez powtórzen z 8 literami, z jednym O.

Ja zrobiłam z 10 elementów i potem odjęłam połowę tych sytuacji z dwoma
"O" i 5 z trzema "O" i mi wyszło znacznie więcej. No ale ja z matematyką
już dawno nie miałam nic wspólnego i w dodatku jestem po butelce wina,
więc mogę się mylić. ;)

Dobranoc
Ewa

34. Data: 2008-11-21 22:58:27

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 23:27, i...@g...pl wrote:

> Se zajrzyj tu - masz tu szybki kalkulatorek (na górze
stronki):http://www.jakubas.pl/matematyka/02-kombina
toryka/kombinatoryka.htm

A tutaj wygodniejszy:
http://rfeter.republika.pl/matematyka/prawdopodobien
stwo/kalkombi.html

35. Data: 2008-11-21 23:40:07

Od: "JanB" <...@...B> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
> Kiedyś świat był po prostu normalny, jeśli nawet nie było cały czas
> dobrze, to bywały piękne chwile, można było gorszy rok przeczekać na to
> aby poczuć przez jakiś czas smak życia. Obecnie czekanie nic nie daje.

napij się

36. Data: 2008-11-22 00:07:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Nov 2008 00:40:07 +0100, JanB napisał(a):

> Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
>
> napij się

Ciepłego mleka z miodem. Pomaga.

37. Data: 2008-11-22 06:06:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JanB" <...@...B> wrote in message

> Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
>
> napij się

Tobie ziółka...

38. Data: 2008-11-22 09:14:55

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej: co się stało z tobą?
>
> --
> CB

Nie tyle co się z nim stało ile co się z nim DZIEJE. To tak jakbyś patrzył
na jakiś wynik nie znając metody jego osiągnięcia.

39. Data: 2008-11-22 09:23:56

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sakujami; <gg742f$9og$1@news.onet.pl> :

> Dorosłeś? Widzisz więcej? Wiesz więcej? Żyjesz w strukturach
> podlegającym ustawicznym zmianom?
>
> Pozdrawiam
> Flyer

Pewne jest to, że w procesie dorastania ulega się nieustannym zmianom.
Światopogląd ulega reorganizacji na taki, który daje większe szanse na
odpędzenie lęków i niepewności powstających w skutek ciągłych zmian
rzeczywistości w interpretacji już funkcjonującego światopoglądu.

40. Data: 2008-11-22 09:32:28

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobrze, to bywały piękne chwile, można było gorszy rok przeczekać na to
> aby poczuć przez jakiś czas smak życia. Obecnie czekanie nic nie daje.

Młodzi ludzie często zamiast brać sprawy w swoje ręce czekają na cud. Pragną
pięknych chwil, uniesień cielesno duchowych, miłości itd. itp. Pragną ich do
tego stopnia, że te złudne i ulotne cele stają się sensem ich życia.
Następuje wtedy zderzenie rzeczywistości i własnej niemocy aby te cele
osiągać. I tak zmienia się u delikwenta punkt widzenia i wszystko co się z
tym wiąże.

Interesująca reklama
ludzie i duchy
SZYBKIE POCIESZENIE...
poszukuję symboli PECS do pracy z Autystami
Moj lapek mnie podgląda i podsłuchuje?????