fitness

1. Data: 2003-02-10 12:03:16

Temat: fitness
Od: "olka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć , czy ktos może polecić mi jakiś ciekawy fitness na terenie gdańska,
zależy mi przede wszystkim na tym zeby był to klub głównie dla kobiet i
znajdował sie w okolicach gdańska głównego , lotu.Pozdrawiam

1. Data: 2003-02-10 12:18:35

Temat: Re: fitness
Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

olka <p...@w...pl> wrote:
> cześć , czy ktos może polecić mi jakiś ciekawy fitness na terenie gdańska,
> zależy mi przede wszystkim na tym zeby był to klub głównie dla kobiet i
> znajdował sie w okolicach gdańska głównego , lotu.Pozdrawiam

Cos mi sie wydaje, ze moze byc problem o fitness w tamtych okolicach...
Wogole jesli chodzi o Gdansk, jest tego rodzaju obiektow jakby mniej niz
w Gdyni.
W Gdansku slyszalam o jakims fajnym klubie na ul. Do Studzienki (Wrzeszcz).
Sama go polecic nie moge, gdyz nie uczeszczalam, jedynie slyszalam dobre
opinie.

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-02-10 12:25:55

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

olka <p...@w...pl> wrote:
> cześć , czy ktos może polecić mi jakiś ciekawy fitness na terenie gdańska,
> zależy mi przede wszystkim na tym zeby był to klub głównie dla kobiet i
> znajdował sie w okolicach gdańska głównego , lotu.Pozdrawiam

I jeszcze tak mi przyszlo do glowy, ze mozesz sobie na www.trojmiasto.pl
popatrzec. Sa tam tez oceny korzystajacych z danego obiektu :)

Powodzenia w poszukiwaniach,
Evik

1. Data: 2003-02-10 12:25:55

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evik <e...@p...wp.pl> wrote:

> [...]
> Sama go polecic nie moge, gdyz nie uczeszczalam, jedynie slyszalam dobre

Chodzilam tam, wlasnie na do studzienki, kolo akademikow, co moge powiedziec...
Prowadzone sa zajecia z aerobicku, step, hi-low, ABT, co do silowni jednak,
to sami napakowani panowie.

megi

1. Data: 2003-02-10 12:28:08

Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

olka <p...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> czy ktos może polecić mi jakiś ciekawy fitness na terenie gdańska

Wyłącznie dla kobiet jest też w Brzeźnie, ale to wygląda tak, że na 19-tą
do wynajętej salki przyjeżdża instruktor. Kobietki przez godzinkę grupowo
machają kończynami i koniec. Tak jest od poniedziałku do czwartku i
kosztuje to 40 zł/m-c. Na wyposażeniu są tylko proste przyrządy.

--
mail:w...@p...pl -> http://www.seva.sotiko.pl -> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2003-02-10 12:28:31

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> wrote:

> Chodzilam tam, wlasnie na do studzienki, kolo akademikow, co moge powiedziec...
> Prowadzone sa zajecia z aerobicku, step, hi-low, ABT, co do silowni jednak,
> to sami napakowani panowie.

A wiecej szczegolow? Jak zajecia sa prowadzone? Czy sa wyczerpujace? Duzo
osob korzysta? Jak duza jest sala/sale? Jakie jest zaplecze, szatnie? Jaka
cena? :)

Evik

1. Data: 2003-02-10 12:31:54

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> machają kończynami i koniec. Tak jest od poniedziałku do czwartku i
> kosztuje to 40 zł/m-c. Na wyposażeniu są tylko proste przyrządy.

Dokladnie tak samo wyglada na Ujescisku, w 7th Heaven, chodze tam na
Pilatesa, oprocz tego jest aerobik, step, itp...

megi

1. Data: 2003-02-10 12:36:23

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evik <e...@p...wp.pl> wrote:

> A wiecej szczegolow? Jak zajecia sa prowadzone? Czy sa wyczerpujace? Duzo
> osob korzysta? Jak duza jest sala/sale? Jakie jest zaplecze, szatnie? Jaka
> cena? :)

Zajecia sa prowadzone ok, np. Hi-Low jest bardzo wyczerpujacy, w niektore
dni prowadzi Joel, ten ktory wystepuje w teledysku Makumba ;-))
Cen juz nie pamietam, ale chyba 10zl za wejscie, sala na kilkanascie osob,
szatnie ok, sa tez prysznice.

megi

1. Data: 2003-02-10 12:43:51

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dni prowadzi Joel, ten ktory wystepuje w teledysku Makumba ;-))
> Cen juz nie pamietam, ale chyba 10zl za wejscie, sala na kilkanascie osob,

A duzo osob przychodzilo?
Mozesz cos wiecej napisac o tym Hi-Low? Jak wygladaja takie zajecia?

Evik

1. Data: 2003-02-10 15:44:12

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evik <e...@p...wp.pl> wrote:

> A duzo osob przychodzilo?
> Mozesz cos wiecej napisac o tym Hi-Low? Jak wygladaja takie zajecia?

Poszlo na priva:-)

megi

NTG - walentynki
Żólty cień - zaeksperymentowałam...
Farbowanie włosów - pytanie...
Póltłusty krem dla faceta
gabinet kosmetyczny na ul.Toruńskiej [kraków] ??