Co to jest???

1. Data: 2005-10-28 05:24:40

Temat: Co to jest???
Od: "Michal" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry

chcialbym zapytac... co to jest ... co mi sie przytrafilo...
otoz wczoraj podczas powrotu z pracy...jazdy tramwajem zrobilo mi sie
potwornie slabo: mialem arytmie serca...chyba tak to sie nazywa chodzi o
niemiarowa prace, zimne poty, mrowienie konczyn, przyspieszony puls i
uczucie jakby ktos mi siedzial na klatce piersiowej i jakies dziwne uczucie
leku i paniki.... musialem wysiasc w polowie drogi... i usiasiasc na swiezym
powietrzu... ale nie specjalnie mi to pomoglo... wiec dalsza czesc drogi
przeszedlem pieszo...po powrocie do domu... zjedzeniu posilku...polozylem
sie spac... i bylo mi trudno zasnac, ale mi sie udalo... jednak jak sie rano
obudzilem... mam cale obolale okoloce serca...az do tego stopnia ze jak sie
staram dotknac broda klatki piersiowej to nawet na plecach w tych okolicach
czuje jakby bolace ciagniecie miesni...
chcialem zapytac... co to takiego... ew. do jakiego specjalisty sie z tym
udac....

dodam ze mam: 28 lat, 177cm,75kg

pozdrawiam
i z gory dziekuje za odpowiedz...
michal.

2. Data: 2005-10-28 06:31:10

Temat: Re: Co to jest???
Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <f...@h...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> otoz wczoraj podczas powrotu z pracy...jazdy tramwajem zrobilo mi sie
> potwornie slabo: mialem arytmie serca...chyba tak to sie nazywa chodzi o
Miałem bardzo podobnie 8 lat temu .
Radzę zgłosić się do internisty i zmusić go
do zrobienia EKG !!!
Zbyszek

3. Data: 2005-10-29 15:18:10

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Idź do kardiologa. Przed wizytą zrób EKG.
Kardiolog najczęściej w trakcie pierwszej wizyty zrobi Ci usg serca i
wszystko się wyjaśni!

Marta
(gg:3571564)

"Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu Piękna, nie znajdziemy go
nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie..." /R. W. Emerson/

4. Data: 2005-10-29 17:59:48

Od: "nofuture" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nerwica

takie same objawy mi sie zaczely od lutego 2004 roku
lazilem po lekarzach ponad 1,5 roku
przez ten czas ladowalem kilkanascie razy na ostrym bo myslalem ze umieram
i nikt nic nie stwierdził - niby zdrowy
dopiero we wrzesniu tego roku poszedlem do psychiatry ( po tym jak szukalem
na google czegoś o zawrotach glowy , mrowieniu , klociu w klatce i
lekąch ) - okazalo sie ze mam nerwice
przepisal cital i jest spokoj

bezsennosc
stres? nerwica ? depresja ?
waznosc plynow do oczu i uszu
czy to byla (jest) grypa?
Laserowa korekcja wzroku - prośba do casusa :))