czy to byla (jest) grypa?

1. Data: 2005-10-27 20:21:15

Temat: czy to byla (jest) grypa?
Od: "tiny" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W poniedzialek cos mnie 'zlapalo' bol glowy, goraczka lekki kaszel i
strasznie dziwny katar - taki lejacy sie do gardla, w zasadzie po
wyczyszczeniu nosa natychmiast wracal :/
Nie mialem jednak typowego jak dotad myslalem objawu grypy czyli lamania w
kosciach. poniedzialek i wtorek udalo sie przesiedziec w domu ale w srode
musialem juz isc do pracy. I tak chodze od srody ubieram sie cieplo ale
nadal czuje ze mam goraczke (nie mam pod reka termometru niestety :( ) tyle
ze mniejsza niz pierwszego dnia (tak czuje).

Do pracy w zasadzie ide 10 minut, czy jesli bede sie ubieral cieplo to
unikne komplikacji?
Nosze kurtke i czapke, mimo ze jest dosyc cieplo. Z lekow biore gripex, jem
cytryne :) i polopiryne S, oczywiscie rutinoscorbin takze.

Czy grypa moze trwac tak krotko, ze kladzie mnie do lozka na powiedzmy
jeden-dwa dni? zazwyczaj mam duza goraczke i nie moge sie ruszyc, teraz jest
inaczej. Czy to moze tylko przeziebienie? Czy goraczka moze sie utrzymywac
kilka dni przy przeziebieniu wlasnie?

dziekuje za podpowiedzi