odżywianie i tabletki

1. Data: 2005-10-27 19:38:16

Temat: odżywianie i tabletki
Od: "Marek Nowak" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja dziewczyna nie potrafi przełknąć tabletki choćby jej amerykę obiecali !
czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego? czy to problem z psychiką ?.

proszę o odpowiedź

Ogónie nie jada:

nabiału, mleka, masła, serów, pomidorów, truskawek, ogórków, żółtek,
ogólnie je tylko wędliny, dzemy, rosoły i zupy.

mało nie ? :)

2. Data: 2005-10-28 07:51:16

Temat: Re: odżywianie i tabletki
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 27 Oct 2005 21:38:16 +0200, na pl.sci.medycyna, Marek Nowak
napisał(a):

> nabiału, mleka, masła, serów, pomidorów, truskawek, ogórków, żółtek,
> ogólnie je tylko wędliny, dzemy, rosoły i zupy.
> mało nie ? :)

Najgorzej, że szkodzi nie tylko sobie, ale też potencjalnie swoim dzieciom.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2005-10-28 17:46:54

Od: "marietta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moja dziewczyna nie potrafi przełknąć tabletki choćby jej amerykę
obiecali ! >

Witam,
Ja tez mam z tym problem, w momencie kiedy chcę połknąć tabletke mam
wrazenie jakby gardło mi się zamykało, mam odruchy wymiotne...
Kiedys musialam brac antybiotyki bo groził mi pobyt w szpitalu, wtedy
nauczyłam się oszukiwać samą siebie.
Tzn. myslalam sobie ze wcale nie mam w buzi tabletki, albo dodawałam do
jogurtu i połykałam starając sie nie poczuc tabletki w ustach...
Tak wiec mysle ze jest to jakas blokada psychiczna...
Pozdr.

częste oddawanie moczu ?
[Poznan] Chirurg szczekowy - pomocy
Białe i czerwone krwinki w moczu 10 latka
Jak zachorować by nie iść do szko.ły
mam depresje.. ;( przez niby blahy problem ;(