Co to jest? Rak skóry? Czerniak? (mam foto)

1. Data: 2007-07-29 10:08:43

Temat: Co to jest? Rak skóry? Czerniak? (mam foto)
Od: Nod <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu mamie urosło coś dziwnego na brzuchu - poniżej pępka.
Co to może być? Prosze o pomoc.

Zdjęcia:

http://www.nodle.freehost.pl/coto1.jpg
http://www.nodle.freehost.pl/coto2.jpg

Jeżeli ktoś miał coś podobnego to czy wycinał to? Gdzie mogę znaleźć
dobrego specjalistę dermatologa w okolicy Krakowa - Katowic lub
Oświęcimia?

Obecnie średnica ok 1,5mm - tydzień temu średnica ok 1mm

Pozdrawiam,
Nod

2. Data: 2007-07-29 10:24:36

Temat: Re: Co to jest? Rak skóry? Czerniak? (mam foto)
Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nod pisze:

> [...]
> Oświęcimia?
>
> Obecnie średnica ok 1,5mm - tydzień temu średnica ok 1mm

Takie rzeczy można i trzeba pokazać w Instytucie Onkologii w Krakowie,
ul. Garncarska. Bez skierowania, bezpłatnie, należy tylko przyjść w
miarę rano. Obejrzy specjalista onkolog-dermatolog, jak i przy okazji
inne pieprzyki i zmiany na skórze, jeśli stwierdzi, ze może to być coś
poważnego, zajmą się tym od razu.
--
Basia

4. Data: 2007-07-30 19:29:46