Re: Co to jest anhedonia ?

From: "Chiron" <e...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co to jest anhedonia ?
Date: Sun, 10 Jan 2010 02:27:34 +0100

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:9ee46f9b-7f76-4be5-9c79-a56ccec1220e@21g2000yqj
.googlegroups.com...
On 10 Sty, 01:56, "Chiron" <e...@p...com> wrote:
> U ytkownik "Redart" <d...@w...pl> napisa w wiadomo
> cinews:hi8usl$chk$3@news.onet.pl...

> Czy glob jest gro ny? Uwa am, e zapewne nie zaczepi by kogo na ulicy i
> nie zrobi krzywdy. Jednak e- niestety, nie pisz tego bezpodstawnie- uwa am
> za wielce prawdopodobne, e m g by np zgwa ci dziecko "dla jego dobra"-
> eby np wyrwa je ze szpon w katolicyzmu. Poczytaj sobie cytaty z Topora,
> kt re on wrzuca na grup i jego komentarze: o spedalonym Miko aju. Czy Ty
> sobie wyobra asz, e np pedofil to jaki lump wal cy z kolesiami tanie wino?
> [...]

Czytałeś kiedyś Topora? Obawiam się, że nie. Dlatego nie rozumiesz
globa.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Roland_Topor
BTW przeproś globa, kiedy masz ku temu okazję.

Paulina
Ostatni raz, bo mnie to zirytowało.
Nie wiem, co Cię zirytowało? Pamiętasz ten fragment, jak Mikołaj spadł do
kominka i zgwałcił chłopca a następnie jego tatusia? Jak Topor takie rzeczy
pisał- to powinien chociaż tworzyć w wariatkowie, jak markiz de Sade.
Społeczeństwo, które gloryfikuje taką pisaninę jest społeczeństwem na
wymarciu. Co zresztą po francuzach widać.

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron