Co to jest cewal sojowy?

1. Data: 2007-02-04 16:48:06

Temat: Co to jest cewal sojowy?
Od: Marsjanin <0...@m...tk> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Pomocy! Mama kupiła chleb sojowy krojony. Zawiera oprócz chemicznego
ścierwa mąkę pszenną, mąką żytnią, oraz "cewal sojowy". Co to u licha
jest ten CEWAL? Google milczą... :-/ A ja boję się ten wynalazek
zbliżyć do ust. :-]

--
Pozdrawiam, Marsjanin. WWW : marsjanin.tk
Sprzedam ładowarkę do akumulatorków AA: http://je.pl/acmw

2. Data: 2007-02-04 18:15:14

Temat: Re: Co to jest cewal sojowy?
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Marsjanin wrote:

> [...]
> ścierwa mąkę pszenną, mąką żytnią, oraz "cewal sojowy". Co to u licha
> jest ten CEWAL? Google milczą... :-/ A ja boję się ten wynalazek

Hmmm.... Ceval to najwiekszy producent produktow sojowych w Brazylii i
Argentynie. Moze chodzi o maczke sojowa produkowana przez firme Ceval -
tak spolszona na cewal sojowy?

MB

Elektryczny garnek do gotowania ryży na parze...
knedliki bułczane POMOCY
Watrobki rybne
Faworki
Przepraszam, temat stary jak świat - Gofry