Co to jest depilacja światłem?

1. Data: 2003-11-16 21:51:13

Temat: Co to jest depilacja światłem?
Od: "*Mariola*" <malamb1984(WYTNIJTO)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest depilacja swiatlem? jak ja sie przeprowadza i mneij wiecej ile
kosztuje? Chcialabym sie dowiedziec wszystko na ten temat? A moze lepszym
srodkiem jest laser???

1. Data: 2003-11-16 22:03:29

Temat: Re: Co to jest depilacja światłem?
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno bylo: <http://groups.google.com/groups?th=753e7c1485f701a0

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-11-17 08:51:07

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest depilacja swiatlem? jak ja sie przeprowadza i mneij wiecej ile
> kosztuje? Chcialabym sie dowiedziec wszystko na ten temat? A moze lepszym
> srodkiem jest laser???

laser to też światło...

koszt wybielania odlewem i zelem?
whitestrips i ubytki