Co to jest korczyna ?

1. Data: 2003-06-10 20:23:24

Temat: Co to jest korczyna ?
Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie, jak brzmi poprawna nazwa (katalogowa) drzewa o potocznej
nazwie Korczyna ? Pod tą nazwą nic nie mogę znaleźć w internecie, gdyż jak
przypuszczam jest to nazwa lokalna (gwarowa). Mam kilka takich drzew na
swojej działce rekraacyjnej i wszyscy radzą mi je wyciąć gdyż drzewo to
uważaja za chwasta. A mnie jest ich trochę szkoda, tym bardziej że nieźle
wyglądają i są całkiem spore (mają około 20 metrów). Jedno (podsucha)
zmuszony byłem wyciąć i nieźle się z nim namordowałem gdyż jest bardzo
twarde. Ktoś coś wie o tym drzewie. Podpowiem, że kwitnie wczesną wiosną na
biało.
Figaro

2. Data: 2003-06-10 21:53:46

Temat: Re: Co to jest korczyna ?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Figaro" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> biało.
> Figaro
>
> Wiem co to za drzewo.Jeśli i Ty chcesz się dowiedzieć
napisz na priv.

Pozdrawia boletus

3. Data: 2003-06-10 23:00:24

Od: "Moon" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Figaro <a...@p...onet.pl> wrote:
> Czy ktoś wie, jak brzmi poprawna nazwa (katalogowa) drzewa o potocznej
> nazwie Korczyna ?

Czeremcha?
Mówią też korcianka...
ma cierpkie jagody w lecie?
dzieciaki to żrą.
Moon

4. Data: 2003-06-11 22:45:20

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Figaro napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam kilka takich drzew na
>swojej działce rekraacyjnej i wszyscy radz? mi je wyci?ć gdyż drzewo to
>uważaja za chwasta.

W przyrodzie kazde drzewo spelnia jakas role. Uwazaja za chwasta, ale gdzie?
W lesie, czy w ogrodzie? A moze w sadzie przemyslowym?
Jesli Ci nie przeszkadzaja, to nie wycinaj.

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2003-06-12 00:58:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea
>
> Nie tylko drzewo,każda roślina i każdy stworek.

Pozdrawia boletus

6. Data: 2003-06-12 06:23:36

Od: "Esesjot/MJD25" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> gdzie?

> Pozdrawia boletus

Hej boletus - nie zabezpieczaj się tak ;-))))))

--
Too Old w Tomaszowie

7. Data: 2003-06-12 11:20:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej boletus - nie zabezpieczaj się tak ;-))))))
>
> --
> Too Old w Tomaszowie

He,he,he:))Dobre:))

Tak mnie korci zapytać co robisz czasami w Tomaszowie?:)

Pozdrawia bezpiecznie boletus

8. Data: 2003-06-12 19:45:26

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
boletus<b...@o...pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:bc9nnj$3fs$1@nemesis.news.tpi.pl> ,a ja na to :

> He,he,he:))Dobre:))
>
> Tak mnie korci zapytać co robisz czasami w Tomaszowie?:)
>
> Pozdrawia bezpiecznie boletus

No cóż : tam jestem kochany bardziej ;-)

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

9. Data: 2003-06-13 05:11:48

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Too Old" <t...@t...pl> wrote in message

> No cóż : tam jestem kochany bardziej ;-)

Jak pisal Tuwim:
"Moze tam jeszcze zmierzchem zlotym
Ta sama cisza trwa wrzesniowa"
(a dla Janusza:
"A ty mi nic nie odpowiadasz
I jesz zielone winogrona")

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

papierówka a sprawa
Wiciokrzew - prośba o identyfikacj
Gdzie mozna porzyczyc kose spalinowa w Gdansku albo okolicach..
ratunku!!!!
Zapaszek anty-psi