Co to moze byc?

1. Data: 2007-07-19 17:20:13

Temat: Co to moze byc?
Od: kots <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio na szyi wyskoczylo mi cos takiego:
http://www.imagehosting.com/show.php/926651_szyja.jp
g.html
Pewnie od slonca, jednak nigdy nie mialem problemow z opalaniem a tu
nagle takie cos mi sie pojawilo (tylko i wylacznie w tej okolicy - szyja
IMHO okolice tarczycy, niby nie boli ale jednak nie chce tego
bagatelizowac)...
Czy powinienem sie z tym do lekarza udac - moze lepiej dmuchac na zimne,
czy zostawic az samo przejdzie, z tym ze opalania pewnie nie unikne
dlatego nie wiem czy nie pogorsze jeszcze sytuacji...

2. Data: 2007-07-19 17:40:39

Temat: Re: Co to moze byc?
Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kots" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> Ostatnio na szyi wyskoczylo mi cos takiego:
> http://www.imagehosting.com/show.php/926651_szyja.jp
g.html
> Pewnie od slonca, jednak nigdy nie mialem problemow z opalaniem a tu

A swedzi to? Moim zdaniem to od potu. Posmaruj jakims kremem i nie drap a
powinno zniknac za 1-2 dni.

Qkam

3. Data: 2007-07-19 17:56:02

Od: kots <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

QkamCoSieDzieje pisze:

> A swedzi to?

Nie...Po prostu sobie jest i brzydko wyglada...
ic pozatym...

Moim zdaniem to od potu. Posmaruj jakims kremem i nie drap a
> powinno zniknac za 1-2 dni.

Tak tak pomyslalem na poczatku...Jednak czemu tylko w jednym miejscu...
Juz to mam od 3 dni i jak narazie nie widze zby chcialo to zniknac :) -
BTW bylo to smarowane kremem nawilzajacym - jakas Nivea Soft czy cos
takiego....

4. Data: 2007-07-19 20:05:36

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy zostawic az samo przejdzie, z tym ze opalania pewnie nie unikne
> dlatego nie wiem czy nie pogorsze jeszcze sytuacji...

Mi po raz pierwszy w tym roku wyskoczyło coś podobnego od słońca na
dekoldzie, zniknęło, kiedy posmarowałam kremem z wysokim filtrem, w moim
przypadku 30, warto spróbować.
Pozdr. A

piwo a ból głowy
trzęsiączka po odstawieniu alkoholu