horoba wibracyjna

1. Data: 2007-07-19 17:57:35

Temat: horoba wibracyjna
Od: z...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam pewien problem z którym już byłem u lekaża, niestaety zostałem
poinformowany, że nic się nie da zrobić z bulem rąk powstałym na skutek
wibracji (rezonansu) wytożonych za pośrednictwem szlifierki ręcznej (bosza)
tak jak nie mogą sobie poradzić z tym problemem stomatolodzy, których jest to
choroba zawodowa powstała pod wpływem pracy wibrującą (wirtarką, świdrem)
maszyną do wiercenia dziur w zębach.
Chcę zasięgnąć informacji w jaki sposub łagodzić ból (nieustępujący od dwóch
miesięcy). Gdzie się zgłosić i gdzie szukać informacji ...

Pozdrawiam

jarjar:-)

2. Data: 2007-07-19 18:05:21

Temat: Re: horoba wibracyjna
Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Mam pewien problem z którym już byłem u lekaża, niestaety zostałem
[...]

Nie pomogę, ale włącz sobie jakieś sprawdzanie pisowni.

3. Data: 2007-07-20 16:35:19

Od: z...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie pomogę, ale włącz sobie jakieś sprawdzanie pisowni.

ok. przepraszam

Co to moze byc?
piwo a ból głowy
trzęsiączka po odstawieniu alkoholu