Re: Co to właściwie jest?

1. Data: 2004-04-17 22:35:59

Temat: Re: Co to właściwie jest?
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> Eke - m.in.: uzupełnić, podreperować. Biorąc pod uwagę sposób myślenia
> twórcy jest to całkiem prawdopodobne.
> Inna kombinacja: głęboko nawilżający podkład pudrowy (a czort wie o
> co im chodziło).
>
> A skąd wynika, że "pod oczy"?:)
>
> pzdr,
> Aga

Po "EKE", co pewnie było literówką i chodziło o "eye". ;-) Ale tłumaczenie
faktycznie jest potworne i ja bym się bała takie kosmetyki kupować. ;-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-17 23:05:51

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po "EKE", co pewnie było literówką i chodziło o "eye". ;-)

To wtedy mogłoby być "pogłębiający spojrzenie":)) Ech, sama bym coś takego
kupiła;)

pzdr,
Aga

1. Data: 2004-04-18 17:13:18

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> To wtedy mogłoby być "pogłębiający spojrzenie":)) Ech, sama bym coś
> [...]

Nie tylko Ty. ;-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

czy sie roznia tipsy od akryli?
kiedy samoopalacz
Opalanie
Re: kompleksy