Co to za ból?

1. Data: 2005-01-13 16:43:06

Temat: Co to za ból?
Od: green <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jest dziwne, gdyż nie wiem jak zatytułować. Prawie każdej nocy
zmagam sie z bólem nóg (łydek?). Ból jest dziwny. Poczytałem, i wychodzi
mi ze albo niedobór potasu albo niewydolnośc żylna. Jakiego lekarza
polecacie lub jakie leki. Chciałbym ominąć lekarza tzw.rodzinnego bo
facet jest jakiś dziwny i twierdzi, że tak ma boleć :-( Z góry dzięki
Wszystkim, którzy pomogą.

Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2005-01-14 07:36:44

Temat: Re: Co to za ból?
Od: green <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik green napisał:
> [...]
> polecacie lub jakie leki. Chciałbym ominąć lekarza tzw.rodzinnego bo
> facet jest jakiś dziwny i twierdzi, że tak ma boleć :-( Z góry dzięki

Chciałbym jeszcze dodać, iż ból nie tylko łydek. Dzis w nocy spałem
godzinę. Bolały nogi od kolan w górę dla odmiany. Ból jest naprawdę
dziwny; nie potrafie nawet okreslić czy to rodzaj kurczu czy typowego
bólu. Cierpliwie czekam na odpowiedzi, gdyż jest to nie do zniesienia a
ja nie wiem co to jest :-(

Pozdrawiam
Marcin

3. Data: 2005-01-15 10:41:02

Od: green <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik green napisał:

> [...]
> dziwny; nie potrafie nawet okreslić czy to rodzaj kurczu czy typowego
> bólu. Cierpliwie czekam na odpowiedzi, gdyż jest to nie do

Witam.
Widzę, że nie wiecie co to za problem :-( Szkoda... A może inaczej.
Na pewno wiecie dużo o niewydolności żylnej. Tak, wiem są książki i
google ale może ktoś w kilku słowach napisze a tym schorzeniu? Bardzo
Proszę...

Pozdrawiam
marcin

4. Data: 2005-01-15 13:24:23

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na pewno wiecie dużo o niewydolności żylnej. Tak, wiem są książki i
> google ale może ktoś w kilku słowach napisze a tym schorzeniu? Bardzo

trudno cos wnioskowac z takiego opisu jaki dales
napisz ile masz lat, jak sie odzywaisz, jaki prowadzisz tryb zycia, jak
stoisz ze sportem, jak z witaminami i mineralami itd itd.. bo poki co to
moze byc wszystko, od zakwasow poprzez grype i brak mikroelementow z
witaminami wlacznie do niewydolnosci zyl, tak jak wspomniales.
od dawna tak masz?

moze po blizszych danych latwiej bedzie komus cos wnioskowac

pozdr
Radoslaw R.

5. Data: 2005-01-15 14:14:34

Od: green <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik doslaw napisał:

> [...]
> dawna tak masz?
>
> moze po blizszych danych latwiej bedzie komus cos wnioskowac

Mam 31 lat (w maju 32),176cm, 75kg, popalam ale mocno ograniczam.
Odżywiam sie raczej dobrze. Jem dużo i różnie, nie jestem
wegetarianinem. Tryb życia: pracuję fizycznie ale nie ciężko, ostatnio
mniej chodzę gdyż od braciaka dostałem malucha w prezencie ślubnym :-)
Ale jak jeździłem do roboty i ogólnie dużo rowerem też tak miałem. Raz
w tygodniu gram w piłkę nożną, trochę pływam, trochę ganiam z paralotnią
po górkach (generalnie powinienem latać ale tak jakoś wychodzi ze ją
więcej noszę:-) Wczoraj dostałem wydruk jonogramu i jest w normie więc
potas odpada. Nie wiem jak witaminy ale powinny być ok gdyż jem
wszystko a i czasem zażywam jakiś komplet witamin. Dlatego
powraca myśl o niewydolności żylnej. Słyszałem o tym zbyt mało. Nawet
nie wiem jaka grupa medyków sie tym zajmuje. Jak długo? Mam to jakieś
dwa lata, tyle że bóle zdarzały się raz na jakiś czas. Teraz jest to
prawie co noc. Stąd mój niepokój.
Dzięki za odpowiedź Radosław.

Pozdrawiam
marcin