Re: Co to za choroba?

Data: 2007-08-24 20:28:29
Temat: Re: Co to za choroba?
Od: Legionnaire <L...@l...pl>

W artykule <fak3lg$o93$1@atlantis.news.tpi.pl> Feromon napisal(a):

> Użytkownik "Legionnaire" <L...@l...pl> napisał w wiadomości

> Cukrzyca, guz mózgu, alkoholizm ;))))
> Ile masz lat, jakie badania robiłeś? Co na to lekarz?

23 lata, nie jestem alkoholikiem, pale sporadycznie. Zeby mam wszystkie zdrowe.
Biore leki antydepresyjne.
Zapomnialem jeszcze dodac

-strzelanie w stawach

Nie można wszystkiego zwalać na stres i depresje. Lekarz rodzinny bagatelizuje
problem i uwaza, ze po prostu mam takie uwarunkowania genetyczne. Podstawowe
badanie krwi nic specjalnego nie wykazalo.