Co to za odmiana?

11. Data: 2009-11-11 06:05:26

Temat: Re: Co to za odmiana?
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:hd8nuu$phr$1@news.vectranet.pl...

> Hejka. Będziesz szczepił na gruszy bagiennej? ;-)

Zdziwiłbyś się. :-)
Podniosłem poziom gruntu o około 20 cm. Ścieżki o 25 cm. A mam tego tyle,
ile widziałem u Ciebie plus to co miałeś obiecane.
Wszystko recznie przy pomocy taczek ogrodowych. Ręce tak mi się wydłużyły,
że sznurówki wiążę sobie bez schylania się.
Żabie oczko mocno (bardzo mocno) powiększyłem i pogłębiłem. Zatem wody
opadowe mają gdzie spływać i się gromadzić.
A szczepienie, to bardzo ciekawa zabawa i nie mała satysfakcja gdy się
udaje.
No i te wybałuszone "gały" działkowców - kibiców (co to, im "samo rośnie" a
potem nagle pada "nie wiadomo dlaczego"), gdy widzą efekty szczepień i
nasadzenia "dziwacznych" roślin.
Przed grypą bronię się niemal codziennym działkowaniem. Nawet katar się mnie
nie ima.
:-))

Pozdrawiam herkulesowo i zdrowo
skryba

12. Data: 2009-11-11 06:10:05

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JS" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> Póki co to nie odpuszczam, ale z całego drzewa pozostało naprawdę
> niewiele, a w miejscu, gdzie był odcięty główny konar chyba jest mocno
> spróchniałe i grzyb ją zjada.
> Z tego względu jakoś nie mam serca do mocniejszego cięcia.
> Napisz, jak i kiedy się pozyskuje te sztobry, albo jakiś link do
> literatury poproszę.

OK. Spróbuję na priv.
skryba

13. Data: 2009-11-11 08:20:49

Od: "JS" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak na priv, to poproszę na:
sliwinscy1[ten śmieszny znaczek]gmail.com
Jacek

14. Data: 2009-11-11 08:23:58

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z tego względu jakoś nie mam serca do mocniejszego cięcia.
> Napisz, jak i kiedy się pozyskuje te sztobry, albo jakiś link do

Napisałem na priv i odrzuciło wysłanie wiadomości.
Masz może inny adres e-mail?

Pozdrawiam
skryba

15. Data: 2009-11-11 08:25:09

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak na priv, to poproszę na:
> sliwinscy1[ten śmieszny znaczek]gmail.com
> Jacek

No właśnie o to chodziło.
:-))

Skryba