Co to za ptak?

81. Data: 2000-06-14 11:11:44

Temat: Re: Odp: Co to za ptak? (właściwie PS kontra Jerzy)
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:
> Czy jeszcze kogoś (prócz mnie) męczy ta dyskusja?

Mnie mecza wszystkie dyskusje, w ktorych jedna ze stron jest osoba
podpisujaca sie jerz lub Jerzy.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

82. Data: 2000-06-14 18:53:36

Temat: Odp: Co to za ptak?
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po co dzielic OGRODY ........ Lepiej niech OGRODNICY zostaną tutaj a jak
ktoś chce naprawdę się pośmiac to są trzy grupy dyskusyjne pl.rec. humor

Pozdrawiam - Jagoda

83. Data: 2000-06-14 18:53:38

Temat: Odp: Co to za ptak? (właściwie PS kontra Jerzy)
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może nie tyle męczy, co denerwuje, że odbywa się na tak szerokim forum......
W końcu to nie jest grupa pl.rec.sport Wolny Ring, a do niedawna uchodziła
za najsympatyczniejszą ze wszystkich grup dyskusyjnych .... I co się
porobiło????

Pozdrawiam - Jagoda

Użytkownik basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał

84. Data: 2000-06-14 18:53:38

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> To tylko potwierdza, że istnieje nieformalna
> grupa,

Czy mogę się do tej grupy jeszcze zapisac ????

> Mam inne odczucia. Zobacz ile nowych osób przybyło. A jak myślisz gdzie
> poszli ci co odeszli? Ja wiem .........

Ja też wiem ...... Oni nie odeszli, tylko szkoda im cennego czasu na jałowe
dyskusje. Często też dyskutują na priwa, żeby nie zaśmiecac komputerów
tysiącom niezainteresowanych z całego świata, swoimi uwagami na tematy
uboczne n.p: Jaki jest wpływ księżyca na rozwój dorożkarstwa w Polsce ?

> szczerze? On zna ciekawsze sposoby spędzania czasu! Pobył tu przez chwilę,
> ale okazało się, że po jakimś spotkaniu grupowym na które nie dostał
> zaproszania pooczuł się na tyle "dotknięty" przez niektórych uczestników,
że
> oddelegował mnie jako bardziej zahartowanego w boju.

Oj Panie Jerzu ..... Czy to znaczy że jesteś w Trzech Osobach ????

Pozdrawiam - Jagoda

85. Data: 2000-07-28 18:36:57

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wywołany kilka razy ...........
On był kolejnym na liście [wyznaczonym do
> ataku]

Teraz dowiedziałem sie, że atak byl celowany.

Więc inwektywy miały swoja motywację.
>bo powodu ku temu mu nie dałem.
Powód był, ..... żart o pijanym szerszeniu.

W stylu sfrustrowanego sekretarza redakcyjnego.
Co z braku przyjaciół szuka wrogów by zaistnieć.

To tylko potwierdza, że istnieje
> nieformalna>grupa, która uważa, że ta lista im się należy. Dlaczego?
> Nic mi się nie należy. W grupie są wspaniali ludzie.
Tych co znam czerpią przyjemność z dawania nie z upokorzania innych.

Piotrze 100 % poparcia.
Nie trać cennego czasu na naprawiane. Budujmy dalej nasze ogrody.
Rośliny są chwastami jeśli ogrodnik uznaje je z niepotrzebne. ( cyt. Bogdan
R )
Uszanowanie
Jacek

86. Data: 2000-08-21 16:18:30

Temat: Re: Co to za ptak? - którego można zamknąć w klatce?
Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kaliszan <k...@o...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dpkg5.59808$p...@n...tpnet.pl...
[]
> Tych co znam czerpią przyjemność z dawania nie z upokorzania innych.

Czy ty "dobry" człowieku wiesz, że nieznajomość prawa nie zwalnia od
odpowiedzialności?!
Tym postem udowadniasz, że jest ci ono obce lub świadomie popełniasz
wykroczenie [przestępstwo] pytanie tylko w jakim celu?
A wiesz chociaż jaką ustawę złamałeś?
Tutaj masz małą podpowiedź.

Definicja danych osobowych
Ustawa definiuje dane osobowe jako pojedynczą informację lub zestaw
informacji umożliwiających identyfikację osoby. Poniższe dane są
sklasyfikowane jako dane osobowe zgodnie z Ustawą:
pierwsze oraz drugie imię
wykształcenie
stały lub tymczasowy adres
data urodzenia
miejsce zatrudnienia
numer PESEL
imiona rodziców
zawód
seria oraz numer dokumentu stwierdzającego tożsamość

Dane o ograniczonym zakresie użycia, zabrania się wykorzystywania danych
zawierających informacje na temat:
pochodzenia rasowego lub etnicznego
przekonań religijnych lub filozoficznych
przynależności partyjnej lub związkowej
stanu zdrowia
kodu genetycznego
uzależnień
orientacji seksualnej

I widzisz, znowu zmusiłeś mnie abym ...
Szkoda słów.
pozdr Jerzy
PS
Jak myślisz ile to to "kosztuje"?

87. Data: 2000-08-28 23:22:26

Temat: Odp: Co to za ptak? - którego można zamknąć w klatce?
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> informacji umożliwiających identyfikację osoby. Poniższe dane są
> sklasyfikowane jako dane osobowe zgodnie z Ustawą:

Wtrącę się, ale myślę, że ta ustawa jest właśnie po to, aby zamykać ptaszki
w różnych klatkach, głównie dla tych, którzy niezmiernie wstydzą się
swojego:
[...]

No i dziwne jest dla mnie, że prawnymi konsekwencjami straszy ktoś, kto nie
dotrzymuje niepisanego prawa np. odnośnie tajemnicy korespondencji.

To tyle nie na temat.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

88. Data: 2000-08-29 10:06:39

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wtrącę się, ale myślę,
zupełnie niepotrzebnie to robisz a czy myślisz co robisz?

że ta ustawa jest właśnie po to, aby zamykać ptaszki
> w różnych klatkach, głównie dla tych, którzy niezmiernie wstydzą się
> swojego:
[..]
nie wstydzę się ale takie jest prawo, że dopóki kogoś do tego nie upoważnię
albo sam nie podam to nie wolno tego robić.
Gdyby Jacek napisał co robię nie byłoby żadnej sprawy.

> No i dziwne jest dla mnie, że prawnymi konsekwencjami straszy ktoś,
??? Straszy? Coś ci się pomerdało. Przeczytaj raz jeszcze bo nie po raz
pierwszy widzisz coś czego nie napisałem!

kto nie
> dotrzymuje niepisanego prawa np. odnośnie tajemnicy korespondencji.
??? Masz coś z tym wspólnego?
Idź lepiej podlej ogródek "kradzioną wodą" moralisto z Bożej łaski.

> To tyle nie na temat.
:-E ????
I wystarczy.
Serdeczne pozdrowienia Jerzy
;-)))))
PS
I nawet "takiego" cię lubię. Nudzisz się i szukasz tematów zastępczych?

89. Data: 2000-08-29 11:02:40

Temat: Kto pod kim dołki kopie...
Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8oesik$jto$...@a...webcorp.com.pl...
[...]
> No i dziwne jest dla mnie, że prawnymi konsekwencjami straszy ktoś, kto
nie
> dotrzymuje niepisanego prawa np. odnośnie tajemnicy korespondencji.

Uprzejmie donoszę, że tym postem właśnie złamałeś tajemnicę korespondencji!

Połączyłeś dwie [teoretycznie] różne osoby i dwa adresy w jeden dając do
zrozumienia, że chodzi o tego samego osobnika. Tylko ty jeden wiedziałeś o
tym, że to jest jedna i ta sama osoba [no jeszcze ktoś wiedział, ale jego
nie podejrzewam aby to uczynił, bo on ma zasady]. I co teraz powiesz?

> To tyle nie na temat.
Kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada! :-)))))))))))))
Pozdrowienia Jerzy

90. Data: 2000-08-29 21:32:33

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doroto, czy powinno się odpowiadać na agresywne posty?:-)

> zupełnie niepotrzebnie to robisz a czy myślisz co robisz?

Na tej grupie zdarza się dość często wypowiadanie tego, co się myśli poprzez
"wtręty", ale masz rację: niektóre osoby faktycznie nie myślą o tym co
piszą, szczególnie, jeśli nie mogą się zdecydować, którą aktualnie są osobą.

> nie wstydzę się ale takie jest prawo, że dopóki kogoś do tego nie
upoważnię> albo sam nie podam to nie wolno tego robić.

Czy szczegóły na temat Twojego życia, o których kiedyś prywatnie pisałeś to
"upoważnienie", czy "podanie" do wiadomości?

> ??? Masz coś z tym wspólnego?
> Idź lepiej podlej ogródek "kradzioną wodą" moralisto z Bożej łaski.

Kradzież wody to tylko wierzchołek góry lodowej. Bagsik i Gąsiorowski to
przy mnie płotki.
Np. kupuję pirackie płyty z programami (kiedyś kasety), daję policjantom
łapówki, czasem kupuję papierosy bez akcyzy, a niedawno piłem czeski alkohol
z przemytu, w czasie awarii mojej centrali korzystałem z Internetu na koszt
pracodawcy mojego znajomego, zdarza się, że kupuję pietruszkę i jajka
"kurzęce" z szarej targowej strefy, dorywczo zatrudniam pracownika do
robionego ogrodu bez opłat ZUS, pieniędzy za projekty ogrodu nie ujawniam w
PIT, w szkole średniej wybiłem szybę, zepsułem ławkę i się nie przyznałem, w
uczelnianej stołówce zabrałem szklankę i nie oddałem, kilka razy jechałem
"na gapę" autobusem, w pociągu płaciłem konduktorowi połowę ceny, rozbijałem
namiot na dziko, zabrałem milicjantowi pałkę (i nie oddałem), korzystałem z
dworcowej ubikacji nie uiszczając opłaty, za parking czasem nie płacę (jeśli
pilnuje znajomy), w mieście jeżdżę zwykle powyżej 60km/h (nie mówiąc o
niezabudowanym), czasem przechodzę na czerwonym świetle, a czasem łamię
prawa autorskie przepisując teksty z książek na grupę.
więcej grzechów nie pamiętam, a żeby ogrodniczo zakończyć - to ostatnio
nabyłem sosnę hakowatą "Jeżek", która przeszła przez P-Cz. granicę podobno
bez kwarantanny.

Jak widzisz, wszystkie moje działania mają posmak kryminału, no i narażają
skarb państwa i innych na niewyobrażalne straty. To podobno wyłącznie przeze
mnie pani senator Grześkowiak nie może mieć prywatnego/państwowego samolotu,
handel ufiskalniony pada, a marszałek województwa św. buduje dom o
powierzchni tylko 500 mkw, nie mówiąc o rachunkach telefonicznych szefa
mojego znajomego (dodatkowo znajomy wtedy nie pracował aktywnie), nawet pan
Gates się na mnie skarży.
Rozumiem, że Ty jesteś bez winy, jeśli rzucasz kamieniem?
Trza wszystkich takich jak ja zamknąć,
tylko kto by pilnował 39 999 999 Polaków?:-))))))

Przy okazji: "Boża łaska" to w obecnej Rzplitej negatywne? czy pozytywne?

> PS
> I nawet "takiego" cię lubię.

:-)Niestety, już jestem w stałym związku:-)
Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Nowy Program Partnerski Serwisu RUBIKON - http://partnerzy.rubikon.pl