Co to za robaki?

1. Data: 2007-07-02 11:01:21

Temat: Co to za robaki?
Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, ostatnio w moim ogrodku pojawily sie czerwone robaki. takie
wielkie, podobne do biedronki, lacza sie odwlokami w pary i tak chodza.
jest ich pelno... obsiadly mi wszystkie drzewa u pni i wchodza jeszcze
na podmorowanie budynku :/ Ktos moze wie co to jest? Jak tego sie pozbyc?

pozdrawiam
Mehi

2. Data: 2007-07-02 11:04:34

Temat: Re: Co to za robaki?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mabix" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
> jest ich pelno... obsiadly mi wszystkie drzewa u pni i wchodza jeszcze
> na podmorowanie budynku :/ Ktos moze wie co to jest? Jak tego sie pozbyc?

I mają na pokrywach takie ciemne linie? Równie pożyteczne jak biedronki.

3. Data: 2007-07-02 11:10:23

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> I mają na pokrywach takie ciemne linie? Równie pożyteczne jak biedronki.

Pstryknelam zdjecia. Moze i pozyteczne ale w takiej ilosci to przesada,
tak wyglada jeden z pni drzew, na innych jest nie gorzej:
http://img518.imageshack.us/img518/3140/obraz94007np
3.jpg
http://img518.imageshack.us/img518/5567/obraz94006tq
4.jpg

4. Data: 2007-07-02 11:19:04

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I mają na pokrywach takie ciemne linie? Równie pożyteczne jak biedronki.

Czy to te, które dziurawią fundamenty budynków, a póżniej cała chałupa się
wali?Zgroza.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2007-07-02 11:29:02

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

mabix <m...@o...pl> writes:

> Pstryknelam zdjecia. Moze i pozyteczne ale w takiej ilosci to
> przesada, tak wyglada jeden z pni drzew, na innych jest nie gorzej:
> [...]

Kowal bezskrzydły. Najbardziej lubią siedzieć na lipach.

Pod ochroną nie są, jak naprawdę przeszkadzają, to może usuń
mechanicznie?

MJ

6. Data: 2007-07-02 11:35:50

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisał(a):

> Kowal bezskrzydły. Najbardziej lubią siedzieć na lipach.
>
> Pod ochroną nie są, jak naprawdę przeszkadzają, to może usuń
> mechanicznie?
>
> MJ

u mnie siedza na brzodach i na dzikiej sliwce chyba. Mechanicznie...
tak troche mnie ta ilosc przerasta by sciagac to na przyklad
odkurzaczem... Nie ma jakiegos srodka do psikania albo jakiejs trutki?

7. Data: 2007-07-02 12:21:16

Od: Rablinka <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mabix napisał(a):

> u mnie siedza na brzodach i na dzikiej sliwce chyba. Mechanicznie...
> tak troche mnie ta ilosc przerasta by sciagac to na przyklad
> odkurzaczem... Nie ma jakiegos srodka do psikania albo jakiejs trutki?

może też colą... ?!?

8. Data: 2007-07-02 12:25:22

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rablinka napisał(a):

> może też colą... ?!?
cola?

9. Data: 2007-07-02 12:30:52

Od: Rablinka <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cola?

tak cola. W poprzednim wątku Mirzan pisze że truje tym
mszyce, więc może i na czerwone robale działa...

Albo faktycznie wciągnij w odkurzacz...

10. Data: 2007-07-02 12:33:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mabix" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest ich pelno... obsiadly mi wszystkie drzewa u pni i wchodza jeszcze
> na podmurowanie budynku :/ Ktos moze wie co to jest? Jak tego sie pozbyc?

Pytanie: a po co się ich pozbyć? chcesz wytruć, bo co, nieładne?
przeszkadzają Ci?
Bardzo mnie smucą takie posty :-(

Pozdrawiam, Basia.

Ekologicznie, jawna reklama.
Co wyżera dziury w liściach różanecznika?
Czy jest jeszcze szansa...
pod drzewem
Poszukuje różnych sadzonek, bylin...