Poszukuje różnych sadzonek, bylin...

1. Data: 2007-07-01 12:59:49

Temat: Poszukuje różnych sadzonek, bylin...
Od: "A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Poszukuję różnych sadzonek, bylin, krzewów. Czy znalazłaby się jakaś
osoba, która chciałaby się podzielić nadmiarem roślin. Uwielbiam kwiaty,
jednak nadal mam ich za mało. Mogę się wymienić. Mogę przesłać nasiona
turków, jesienią nasiona thui, koło lata malutkie sadzonki thui, sadzonki
kocimiętkę, bez biały, irysy, i inne kwiatki. Pozdrawiam

2. Data: 2007-07-01 15:02:25

Temat: Re: Poszukuje różnych sadzonek, bylin...
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f688g5$eur$1@inews.gazeta.pl A.
<a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Witam! Poszukuję różnych sadzonek, bylin, krzewów. Czy znalazłaby
> się jakaś osoba, która chciałaby się podzielić nadmiarem roślin.

Hejka. O tej porze roku?
Pozdrawiam malkontencko Ja...cki

3. Data: 2007-07-02 21:20:35

Od: "Dolby" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> turków, jesienią nasiona thui, koło lata malutkie sadzonki thui, sadzonki
> kocimiętkę, bez biały, irysy, i inne kwiatki. Pozdrawiam

A. skądeś jest ?

Akebia
Jak ukorzenić Zamioculcas zamiifolia?
Kliwie!!!