Akebia

1. Data: 2007-07-01 09:58:00

Temat: Akebia
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się mają u Was akebie? U mnie tyle owoców, jak nigdy dotąd.
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2007-07-01 19:39:11

Temat: Re: Akebia
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się mają u Was akebie? U mnie tyle owoców, jak nigdy dotąd.

Za wysoko ma pedy - z ziemi nie widac :) Mozna je dopiero po lecie zobaczyc
jak sie otworza.
Podejrzewam, ze bedzie troche owocow ale u mnie sa z reguly co roku.
Urodzajny rok faktycznie - np. dlawisz ma mnostwo, winogron tez duzo.
A jak rosna u Ciebie siewki akebii?

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2007-07-02 05:23:34

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podejrzewam, ze bedzie troche owocow ale u mnie sa z reguly co roku.
> Urodzajny rok faktycznie - np. dlawisz ma mnostwo, winogron tez duzo.
> A jak rosna u Ciebie siewki akebii?

Siewkę akebii mam tylko jedną. Rośnie w namiocie, ma drugi rok
i już kwitła. Nie siałem więcej, bo akebie mnożę z sadzonek, prędzej
zakwitną.
U mnie akebia rośnia na płocie z siatki, mrozów nie boi się.
Pozdrawiam.mirzan

4. Data: 2007-07-03 00:17:26

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Siewkę akebii mam tylko jedną. Rośnie w namiocie, ma drugi rok
> i już kwitła. Nie siałem więcej, bo akebie mnożę z sadzonek, prędzej
> zakwitną.

Ta z siewu i tak wyjatkowo wczesnie zakwitla. Moje sa paroletnie i jeszcze
nie kwitly.
Przeciez wiesz dobrze, ze warto mnozyc rosliny z nasion - dzieki temu mamy
rosliny jedyne w swoim rodzaju :)
Moje siewki akebii nieznacznie roznia sie od siebie (np. kolorystyka mlodych
pedow).

> U mnie akebia rośnia na płocie z siatki, mrozów nie boi się.

Zgadza sie - sa odporne :)

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2007-07-03 15:06:23

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał .

> Zgadza sie - sa odporne :)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

U mnie nawet podpieła się pod podporę "klematisa" a nikt jej tam nie
zapraszał, sama sie wysiała, to niech zostanie :-)
Pozdr.

6. Data: 2007-07-04 02:57:37

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:f6doud$b2u$1@nemesis.news.tpi.pl...

> U mnie nawet podpieła się pod podporę "klematisa" a nikt jej tam nie
> zapraszał, sama sie wysiała, to niech zostanie :-)

Samosiew - no to jeszcze lepiej :)
Moim siewkom pomoglem sie zasiac :)

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2007-07-04 11:47:22

Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kiedy zrobić sadzonki żeby mieć kwiaty szybciej?

8. Data: 2007-07-05 02:58:39

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

>A kiedy zrobić sadzonki żeby mieć kwiaty szybciej?

Mozna odklady wiosna zrobic. Przewaznie tak jest, ze sadzonki wegetatywne
zakwitaja duzo wczesniej niz rosliny z siewu.

Pozdrawiam,
Bpjea

Jak ukorzenić Zamioculcas zamiifolia?
Kliwie!!!