Co to za urządzenie?

11. Data: 2006-03-08 10:49:20

Temat: Re: Co to za urzadzenie?
Od: "II Artur II \(Malawi Shop\)" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "jeszua" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
news:1141803605.845603.19080@i40g2000cwc.googlegroup
s.com...
bry,

to ja polecam skoczyc do dowolnego krajowego sklepu z materialami dla
techników dentystycznych ;)
moze to kogos zaskoczy, ale to jest dokladnie to samo urzadzenie,
którego ci ostatni uzywaja do topienia w recznym tygielku zamiast
przedpotopowego bunsena: iskra od elementu piezoelektrycznego i gaz do
zapalniczek do ladowania. dostepne od wieeelu lat i nie trzeba
fruwac do niemcowa
podejrzewam, ze w sklepach z tecnikaliami tez da sie znalezc

Witam
Czy masz na mysli np. cos takiego?
http://www.allegro.pl/item88521117_mikropalnik_z_zap
alnikiem_piezo_1300_stopni.html
Troche boje sie ze to moze byc zbyt precyzyjne urzadzenie jak na moje
potrzeby. Ciezko byloby mi kuraka opalic takim mikro palnikiem.
Ale znalazlem jeszcze cos innego co chyba bardziej mi bedzie pasowalo bo
bedzie mialo jak podejrzewam wiekszy czy tez szerszy plomien. Tu jest link
http://www.allegro.pl/item88456878_lampa_lutownicza_
gazowa_gratis.html Jak
widac na zdjeciu jest to produkt Topex wiec chyba bede mogl to ogladnac w
jakims duzym markecie.

Artur Wojtkowski