maszynka do męska ....a przepisy

1. Data: 2006-03-05 13:26:11

Temat: maszynka do męska ....a przepisy
Od: "czaszka" <czaszka_niechcespamu@poczta_niechcespamu_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć ...

Dostałam maszynkę do mięska (taką zwykłą ręczną) i nie mam pomysłu co sobie
zmielić i zrobić coś dobrego.
Poradźcie mi coś ....proszę ...najlepiej żeby to było jakieś proste danie
...ostre/pikantne ...(bo takie lubię najbardziej)

i jak macie jeszcze jakieś inne przepisy z udziałem maszynki do mielenia to
bardzo proszę :) chętnie skorzystam ....

2. Data: 2006-03-05 17:01:35

Temat: Re: maszynka do męska ....a przepisy
Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:440ae3c5$0$1449$f69f905@mamut2.aster.pl,
niejaki(a): czaszka z adresu
<czaszka_niechcespamu@poczta_niechcespamu_onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> i jak macie jeszcze jakieś inne przepisy z udziałem maszynki do
> mielenia to bardzo proszę :) chętnie skorzystam ....

sprobuj zmielic mieso ;)
az

3. Data: 2006-03-05 17:33:44

Od: "czaszka" <czaszka_niechcespamu@poczta_niechcespamu_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprobuj zmielic mieso ;)

buehehe :)) dobre !! a potem co z nim zrobić - takie mielone zwykłe mnie nie
rajcują ;(

4. Data: 2006-03-05 20:37:41

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> i jak macie jeszcze jakieś inne przepisy z udziałem maszynki do mielenia to
> bardzo proszę :) chętnie skorzystam ....

Zmiel starą bułkę. Potem ugotuj fasolkę. Weż na małą patelnie tą startą bułkę i
podgrzewaj zeby się zrobila ciemniejsza. Jak będzie ciemniejsza to dopakuj do
bułki masła. Fasolka na talerz na to ta przypieczona tarta bułka z maslem. Miało
być pikantne. To sobie posyp czymś pikantnym. Tomek

5. Data: 2006-03-05 21:04:39

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> Zmiel starą bułkę. [...]

Zacząć od stępienia noża to kiepski pomysł.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-03-05 21:10:47

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 5 mars 2006 ŕ 21:37:41, dans <3...@n...onet.pl>
vous écriviez :

> Zmiel starą bułkę. Potem ugotuj fasolkę. Weż na małą patelnie tą startą bułkę i
> podgrzewaj zeby się zrobila ciemniejsza. Jak będzie ciemniejsza to dopakuj do
> bułki masła.

Alternatywnie : wez na patelnie masło i grzej. Jak będzie ciemniejsze
to dopakuj do masła bułkę...

Potem to tak jak Tomek napisal. Fasolke mozna zastapic kalafiorem.
Albo (w sezonie) szparagami.

Ewcia

--
Niesz

7. Data: 2006-03-05 23:39:16

Od: "Wojti" <j...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmiel zrazową górną lub ligawę(w wersji lux polędwicę woł) ogóreczek drobno
krojony, cebula, żółtko i musztarda.Tarrraamm. Masz tatara inwalidę ( bo z
jednym jajkiem )

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

8. Data: 2006-03-06 01:13:06

Od: Lukasz Madeksza <m...@N...gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

czaszka wrote:
> Dostałam maszynkę do mięska (taką zwykłą ręczną) i nie mam pomysłu co sobie
> zmielić i zrobić coś dobrego.

Majac czas i checi swietnie jest samemu robic mieso mielone (bo co jest
w sklepowym nie wiadomo wlasciwie do konca).

> Poradźcie mi coś ....proszę ...najlepiej żeby to było jakieś proste danie
> ...ostre/pikantne ...(bo takie lubię najbardziej)

Chili con carne

Dla 4 osob:

500g miesa mielonego
2 puszki (a 400g) pomidorow
2 puszki (a 400g) czerwonej fasoli
1 czerwona papryczka chilli
2 plaskie lyzeczki cuminu
1 czubata lyzeczka przyprawy chilli
laska cynamonu
duza cebula
2 zabki czosnku
200g suszonych pomidorow

Posiekana cebule szklimy na oliwie, dodajemy czosnek, posiekana
papryczke i przyprawy
(najlepiej zdjac gar z ognia zeby sie nie przypalily), dodajemy mieso,
solimy pieprzymy i
je podsmazamy, suszone pomidory miksujemy z oliwa na pesto i dorzucamy
razem z puszkowymi i cynamonem, dolewamy troche wody (ja daje puszke po
pomidorach) przykrywamy i dusimy ok. 1h, dodajac 15 min przed koncem fasole.

Do tego biale pieczywko i na kazda porcje kleks naturalnego jogurtu.

Przepis z ksiazki Jamiego Olivier (zeby nie bylo ze plagiat :) ).

Lukasz Madeksza

.: GG 366 48 22 :: ICQ 71 99 52 27 :: Skype Wookasch :.

9. Data: 2006-03-06 08:23:16

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojti" <j...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> Zmiel zrazową górną lub ligawę(w wersji lux polędwicę woł) ogóreczek
drobno
> krojony, cebula, żółtko i musztarda.Tarrraamm. Masz tatara inwalidę ( bo z
> jednym jajkiem )

Do prawdziwego tatara mieso sie skrobie a nie mieli (miele? )

10. Data: 2006-03-06 09:39:20

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czaszka" <czaszka_niechcespamu@poczta_niechcespamu_onet.pl>
napisał w wiadomości news:440ae3c5$0$1449$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
>
> i jak macie jeszcze jakieś inne przepisy z udziałem maszynki do mielenia
> bardzo proszę :) chętnie skorzystam ....

Jak masz taka przystawke to ciastka kruche zrób...

jak masz nadziewarke do kiełbas to może kiełbaske jaką...

jak drobne sitko to pasztecik może jaki??

albo sernik??

Marek

piróg biłgorajski zwany "krupniokiem"Czy ktoś zna przepis
Indiańskie przyjęcie;)
topiąc czekoladę....dodawać mleko?
gotowanie w Anglii
Pilne - ciasto nalesnikowe!