Co w łazience Kruszyny piszczy....

1. Data: 2005-10-06 18:48:19

Temat: Co w łazience Kruszyny piszczy....
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszczą nowe zdobycze :)
1) Balsam Gliss Kur ten nowy, do brązowych włosów. Ludzie, bossssssssssko
pachnie, a włosy po nim wyglądają fantastycznie. Mam wrażenie, że moje
cieniutkie wiechcie nieco obciąża, ale inna sprawa, że ja władowałam go na
głowę w ilości zdecydowanie przesadnej. Użyłam raz, jeśli nadal będzie mnie
tak zachwycał, zostanę wierna po grób :) Włosy ciemny brąz wyglądają po
prostu... soczyście :)
2) Balsam Lirene ujędrniający. Kupiłam, bo dawali w prezencie krem do stóp.
Balsam zupełnie przyzwoity, przyzwoicie pachnie, świetnie się wchłania, a
skóra jest gładka. Ja tam więcej nie potrzebuję :)
3) Krem Lirene Duo-C. Polecała Lady Huncwot na Wizażu i to mnie skusiło. Jak
na razie zaliczam nirwanę. Leciutki, dobrze się wchłania, nie podrażnia, a
wprost przeciwnie, ach. Jak to dobrze, że drożyzna Eris mnie uczula a
taniocha nie :)
4) Antyperspirant Nivea Pure. Rzeczywiście jest pure i do tego bardzo ładnie
i bardzo długo pachnie.

No i ponieważ już tak się wykosztowałam, to w kasie w Superpharmie
zaproponowali mi balsam J&J w cenie 4,99 - promocja. Balsam 250 ml, czyli
standard. Mogłam wybrać między tym, albo zestawem do frencza za 4,00 zł.
Wolałam balsam. To taka promocja teraz, że jeśli się wyda więcej niż 25 zł,
to można za parę zeta mieć coś jeszcze. Fajnie :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-10-07 08:14:31

Temat: Re: Co w łazience Kruszyny piszczy....
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):
> No i ponieważ już tak się wykosztowałam, to w kasie w Superpharmie

gratuluję nowych nabytków :) a znasz może jakąś stronę internetową tej sieci
aptek? bo w googlach nic takiego nie znalazłam. a przydałby mi się jakiś spis
tych aptek. ew. może ktoś wie, gdzie są w Gdańsku takowe.

1. Data: 2005-10-07 09:13:22

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> [...]
> tak zachwycał, zostanę wierna po grób :) Włosy ciemny brąz wyglądają po

a do jasnobrazowych sie nadaje? :) bo takie mam aktualnie, a
marzy mi sie cos na maksa odzywiajacego i super regenerujacego,
i zeby dawalo ladny polysk... do farbowanych oczywiscie.

-- kasica

1. Data: 2005-10-07 09:55:46

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa napisał(a):

> gratuluję nowych nabytków :) a znasz może jakąś stronę internetową tej sieci
> aptek? bo w googlach nic takiego nie znalazłam. a przydałby mi się jakiś spis
> tych aptek. ew. może ktoś wie, gdzie są w Gdańsku takowe.

Niedługo będzie w Parku Handlowym Matarnia (otwarcie chyba w listopadzie?).
Oni z reguły znajdują się w takich dużych centrach handlowych.

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-10-07 12:25:07

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie kupilam ta maseczke, do czarnych wlosow z dodatkiem perel.
zakupilam tez wellaflex spray do wlosow kreconych - ciekawe czy bedzie
dzialal.
oraz odzywke do wlosowz elseve - fioletowa teoretycznie podnoszaca wlosy u
nasady.

ciekawa jestem efektu, czy cos sie zmieni z moimi wlosami, bo jakos po
wakacjach sa beznadziejnie, nie pomoglo nawet podciecie koncowek, a obcinac
bardziej nie chce
pozdr
KK

1. Data: 2005-10-07 13:11:17

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyna a nie piszczal Ci nigdy w lazience jakis preparat na... zmarszczki?
Zauwazylam w dosc niesprzyjajacym urodzie, jarzeniowkowym swietle, ze
grawitacja dala sie we znaki mojej skorze pod oczami. ;-)
No i nie mam pojecia co wybrac...

Magda

1. Data: 2005-10-07 20:00:35

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zauwazylam w dosc niesprzyjajacym urodzie, jarzeniowkowym swietle, ze
> grawitacja dala sie we znaki mojej skorze pod oczami. ;-)

Szukać w archiwum peanów autorstwa Kruszyny na temat pietruszkowej Ziai
sprzed paru -nastu? miesięcy:) Podocznej właśnie
Agata

1. Data: 2005-10-08 05:23:54

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał w wiadomości

> Szukać w archiwum peanów autorstwa Kruszyny na temat pietruszkowej Ziai
> sprzed paru -nastu? miesięcy:) Podocznej właśnie

Oj, ja mialam na mysli cos bardziej w stylu koncentratu czy kapsulek. Avon
ma takie w kroplomierzu.
Krem pod oczy mam Erisa Y&Y , calkiem fajny wiec samego kremu bym nie
chciala zmieniac.

Magda

1. Data: 2005-10-08 17:42:37

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 7 października 2005 10:14
użytkownik justa, sącząc kawkę, wyklepał:

> a znasz może jakąś stronę internetową tej sieci
> aptek? bo w googlach nic takiego nie znalazłam. a przydałby mi się jakiś
> spis tych aptek. ew. może ktoś wie, gdzie są w Gdańsku takowe.

oj, nie, ja na takie sprawy jestem za leniwa. Mam Superpharm po drodze z
roboty (no, prawie po drodze) i jakoś nie przyszło mi do głowy, że mogą
mieć jakąś swoją reprezentację w sieci :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-10-08 17:51:53

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 7 października 2005 11:13
użytkownik Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> a do jasnobrazowych sie nadaje? :) bo takie mam aktualnie,
aaaa, pogratulować:) Nowy kolor?
Nie mam pojęcia, czy się nadaje. Do ciemnobrązowych jest super. Włosy są
mięciuteńkie, lśniące, a kolor taki, hmmm..., bardziej nasycony. Mam
wrażenie, że są też nieco ciemniejsze, ale to może być przyczyna zdychania
ostatniej żarówki w łazience :) Balsam - a, wspomnę, że mam ten w wersji do
spłukiwania, bo jest jeszcze bez spłukiwania i maseczka - ma takie
drobniutkie świecące coś, ale wcale nie jarmarczne, tylko właśnie
dyskretne. Efekt jest taki, że włosy są lśniące i po prostu lśniące :) Ja
jak dotąd mam jeszcze krótkie włosy i jak dla mnie balsam jest cholernie
wydajny. Wnioskuję po kilku użyciach :)

> marzy mi sie cos na maksa odzywiajacego i super regenerujacego,
> i zeby dawalo ladny polysk... do farbowanych oczywiscie.

No właśnie, czy ta nowość rzeczywiście tak odżywia, jakby się chciało, to
będę mogła ocenić po pewnym czasie, na razie mogę się wypowiedzieć tylko co
do połysku. Ten to mnie zaskoczył :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

Przedłużanie, zagęszczanie włosów - konkurencyjne ceny
Kosmetyki na rozstepy
Allegro, czy to oryginały? Czy mozna smialo zamawiac ?
Licówki - ile, gdzie i czy to ma sens?
szkoły kosmetyczne Warszawa