Co warto przywiezc ze Szwajcarii

1. Data: 2007-02-06 21:41:32

Temat: Co warto przywiezc ze Szwajcarii
Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Probowalam wygooglac, ale nic, wiec pytam - czy cos warto zakupic w
Szwajcarii, cos czego nie ma w PL, bo podejrzewam, ze ich duty free,
jak caly kraj nie nalezy do najtanszych.

Pozdrawiam,
Inka

2. Data: 2007-02-07 10:07:49

Temat: Re: Co warto przywiezc ze Szwajcarii
Od: "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "inka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
s.com...
> Probowalam wygooglac, ale nic, wiec pytam - czy cos warto zakupic w
> Szwajcarii, cos czego nie ma w PL, bo podejrzewam, ze ich duty free,
> jak caly kraj nie nalezy do najtanszych.

Z tego co zauwazyłam to opłaca sie kupić w zwykłych sklepach (perfumeriach)
kosmetyki produkowane poza UE. Tańsze były także produkty Scholl'a (głównie
na buty patrzyłam).

Oczywiście zegarki szwajcarskich firm sa tam tańsze, dodatkowo Swatch ma
swoja kolekcje bizuterii którą w PL mało ktory sklep ma.

Jeżeli chodzi o częśc kulnarna to polecam archiwum pl.rec.kuchnia - ostatnio
był ten temat omawiany ;-)

Valentine z Iglaczkiem (~21.03.2007)

3. Data: 2007-02-07 15:59:16

Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lut, 11:07, "Dorota Sosnowska"
<d...@w...pl> wrote:

<cut>
Dzieki za podpowiedzi.

BTW
> Valentine z Iglaczkiem (~21.03.2007)
Fajna data na przyjscie na swiat, wiem, co mowie :)

Pozdrawiam,
Inka

4. Data: 2007-02-07 16:40:51

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szwajcarii, cos czego nie ma w PL, bo podejrzewam, ze ich duty free,
> jak caly kraj nie nalezy do najtanszych.

E, ceny w Samnaun (taka fajna wioska przy austriackiej granicy, składająca
się głównie z 50 sklepów bezcłowych) były całkiem korzystne.

--
JoP

5. Data: 2007-02-08 16:36:09

Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lut, 17:40, "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> wrote:
> [...]
>
> E, ceny w Samnaun (taka fajna wioska przy austriackiej granicy, składająca
> się głównie z 50 sklepów bezcłowych) były całkiem korzystne.

Niestety, ja jestem w Genewie.

Pozdrawiam,
Inka

6. Data: 2007-02-10 11:01:19

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

inka napisał(a):
> Probowalam wygooglac, ale nic, wiec pytam - czy cos warto zakupic w
> Szwajcarii, cos czego nie ma w PL, bo podejrzewam, ze ich duty free,
> jak caly kraj nie nalezy do najtanszych.

Czekolady sa okrutnie tanie :)
Poza tym chyba warto torby Freitag, jesli ktos takie lubi.
http://www.freitag.ch/
--
m.

coś do włosków