Co z naszą stroną www?

1. Data: 2002-10-02 08:51:36

Temat: Co z naszą stroną www?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Właśnie przypomniałam sobie, że były plany utworzenia naszej grupowej strony.
Nawet adres odkopałam, juz się cieszyło serce, że ujrzę w galerii Wasze prace,
może nawet zdjęcia pooglądam, jakąś nową pasmanterię wyniucham.
Czy pomysł padł w zarodku? Czy czekamy na lepsze czasy?
Pozdrawiam

Milena

1. Data: 2002-10-02 11:27:40

Temat: Re: Co z naszą stroną www?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czytałem wasze posty n/t własnej strony,
na której mogłybyście zrealizować to,
co znajuje się po za zasięgiem moich możliwości.

Teraz kiedy udało mi się wszytsko z haft.sedno,com przenieść
na sedno.com wróciłem do tematu galerii. Na razie gotowe skrypty
są tylko w języku angielskim :-( spróbuję przetłumaczyć i dostosować
je do naszych potzeb. Wszelkie próby mozna śledzić na
http://www.sedno.com/galeria/

P.S. Cały czas poszukuje dziewczyn chętnych do pisania/redagowania
serwisu - otóż takie osoby mogłyby umiesczać na sedno.com - newsy
o spotkaniach i wydarzeniach jak i całe artykuły dotyczące konkretnej
problematyki - moduł zarzadzający informacjami jest gotowy.
Jezeli chodzi o zatwierdzanie pozycji w katalogach radze sobie na razie
z tym bez problemów przy pomocy Agnieszki Parfjanowicz.

Proszę o kontakt na m...@s...com.

1. Data: 2002-10-02 15:10:12

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

[...]

Po przerwie - witam
W sprawie koronek klockowych, to trzeba przeczytać
PCStitch
Potrzebuję pomocy
Poszukuje