Co z sera topionego ?

41. Data: 2006-11-20 06:02:29

Temat: Re: Co z sera topionego ?
Od: " Juf" <j...@b...pl.preczzespamem> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Zwróć uwagę na emotikonkę i zluzuj gumkę. ;)

[...]
> Jestem dokładnie tego samego zdania. ;) Do garnka możesz wrzucić
> cokolwiek, ale danie które ma jakąś określoną nazwę musi pewne
> kryteria spełniać.

Ok, teraz już sie wyjaśniło ;-).

J.

42. Data: 2006-11-20 07:29:21

Od: " Juf" <j...@b...pl.preczzespamem> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Fu.

<emoticons mode on>
No i masz za swoje ;-), że tak zacytuję:
"To załóż filtr i nie czytaj. Tyle, że czasami jest to zbyt śmieszne aby
przeoczyć."

;-)))

Źródło: news:ejqhj3$j4e$1@atlantis.news.tpi.pl

Pozdrawiam smacznie.
Juf

43. Data: 2006-11-20 08:19:33

Od: "Abrakadabra" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> wrote in message

> Piszę tu tylko z powodu mojego dziecka, które mi ukradziono.

Na grupie o gotowaniu piszesz o dziecku, na grupie warszawskiej o
zydokomunie. Proponuje terpaie u dobrego psychiatry.

44. Data: 2006-11-20 08:21:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Abrakadabra" <g...@o...pl> wrote in message

> Na grupie o gotowaniu piszesz o dziecku, na grupie warszawskiej o
> zydokomunie. Proponuje terpaie u dobrego psychiatry.

Czemu nie piszesz o jedzeniu, tylko powiększasz spam? Masz coś do mnie, to
proszę z nazwiskiem i imieniem, byle prawdziwym do mnie na priv.

45. Data: 2006-11-20 08:33:54

Od: "Abrakadabra" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu nie piszesz o jedzeniu, tylko powiększasz spam? Masz coś do mnie, to
> proszę z nazwiskiem i imieniem, byle prawdziwym do mnie na priv.

Najwiekszy spamer krytykuje kogos za spamowanie. Pedz bracie jak najszybciej
bo nikogo nie obchodza twoje chore problemy.

46. Data: 2006-11-20 09:14:58

Od: " Juf" <j...@b...pl.preczzespamem> szukaj wiadomości tego autora

Abrakadabra napisał(a):

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Na grupie o gotowaniu piszesz o dziecku, na grupie warszawskiej o
> zydokomunie. Proponuje terpaie u dobrego psychiatry.

(Niestety, nie czytam, ale ...) ;-)

A ja jednak uporczywie proponuję zmasowane skargi do A.Buse. Ja tylko
czekam, aż mi naubliża. A potem, to już hajda, na ile tylko kodeksy
(internetowe/usenetowe/wszelakie inne) pozwolą, a pozwolą, oj pozwolą. A
tymczasem nie wyciągajmy trollucha, coby nie psuc powietrza tym, którzy go
zaplonkowali.

Ukłony.

Juf!2109, fJu, fJu! ;-)

47. Data: 2006-11-20 11:00:34

Temat: Re: Co z sera? USTAW SOBIE ZEGAR
Od: "Biggie" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

48. Data: 2006-11-20 18:23:51

Temat: Co z sera topionego ?
Od: "Leval" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
rzadko pisze, rzczej podczytuje i skrupulatnie przecvhowuje wasze wspaniale
przepisy, wyprobowujac je od czasu do czasu. Dzis jednak i ja zwracam sie o
podpowiedz, pomoc. Stalam sie przez przypadek wlascicielka dosc sporej
ilosci sera topionego , bodajze "gouda". Niestety, poza pomyslem na zupe
serowa nic innego nie przychodzi mi do glowy jak to wykorzystac sensownie.
prawde powiedziawszy to zupy zreszta mniej mnie interesuja bo w domu niezbyt
sa chetni do ich jedzenia. raczej jakies konkretne danie. Czy ktos ma jakis
pomysl ? Z gory dziekuje.
pozdrawiam
Leval

49. Data: 2006-11-20 22:57:43

Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 19 Nov 2006 21:42:27 +0100, a napisał(a):>> roladę serową do krojenia
> na kanapeczki :)

> proszę bardzo!

> SMACZNEGO!
Bardzo dziekuję, wypróbuje, nigdy takiej roladki nie robiłam.
Grażyna

50. Data: 2006-11-21 11:10:09

Od: e...@U...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Nov 2006 23:57:43 +0100, a napisał(a):

> Bardzo dziekuję, wypróbuje, nigdy takiej roladki nie robiłam.
> Grażyna

trzeba zrobić bo warto ;)
pychota!

Wino wlasnej produkcji