Re: Co z tą "wpadką" ?

Data: 2005-01-30 07:17:28
Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
Od: gazebo <g...@p...pl>

Sławek SWP wrote:

> Przed chwilą obejrzałem reklamę o treści http://www.wpadka.pl/
> Nawet nie ma mrugania okiem jak kiedyś przy piwie ... treść jest wyłożona
> jak kawa na ławę.
>
> Interesuje mnie bardzo jak reklamodawca zamierza się bronić przed
> oskarżeniem o złamanie prawa, które chyba wciąż obowiązuje ? Może zyski
> całkowicie pokryją koszt rozprawy i ewentualne kary ? No i oczywiście

od razu zastrzegam, lekarzem nie jestem, ciaza to terminologia dotyczaca
kobiety i zaplodnienia _kobiety_ a nie zaplodnienia jaja jak to
przedstawia tutaj Arek, jesli wszczepisz (zagniezdzenie) zaplodnione
jajo w scianke macicy (in vitro) mowimy o ciazy, jesli oddzielisz jajo
od samicy to ciaza zostaje przerwana, i mamy aborcje (skrobanke) czy
poronienie jesli nastapi to bez ingerencji, nie wiem dlaczego zmienila
sie tresc ulotki, co podawal nizej Arek, moze z powodu zmian prawnych,
przepisow, jej tresc nie jest oszustwem

--
Come In Number 51, Your Time Is Up