Co z tą "wpadką" ?

31. Data: 2005-01-28 19:38:01

Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Paszczak rzecze:
> LPRowiec by dyskutował. Postinor zapobiega zagnieżdżeniu się zarodka -
> wg LPRowca to powoduje 'zabicie człowieka', bo do połączenia komórek już
> doszło.

Dlaczego próbujesz pisać "wg LPRowica" skoro tak właśnie a nie inaczej
stanowi dziedzina wiedzy jaką jest biologia ?

> Jak zwykle wszystko rozbija się o umowną kwestię, do kiedy nie jest, a
> od kiedy jest człowiek.

To nie jest kwestia umowy. Człowiek zaczyna się w momencie pojawienia
się jego pierwszej komórki na świecie a jednocześnie już organizmu -
zygoty. I to jest biologiczny fakt, a nie "kwestia umowna".

pozdrawiam
Arek

--
www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

32. Data: 2005-01-28 19:39:03

Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arek" <a...@e...net> wrote :
> Dlatego, że oszukuje ludzi iż nie jest środkiem wczesnoporonnym.
>
> "Mechanizm działania hormonalnej antykoncepcji po stosunku polega na
> zapobieganiu ciąży. Dlatego absolutnie nie można zaliczyć antykoncepcji
> po stosunku do środków wczesnoporonnych"
>
> To ordynarne oszustwo i chyba faktycznie czas się dobrać do dupy tej
firmie.

> pozdrawiam
> Arek

Nie zgadzam się z Panem.
Jeszcze raz polecam te stronę http://www.antykoncepcja.com.pl/Postinor.htm

bo to o tym leku mówimy...

Pozdrawiam
Ewa

33. Data: 2005-01-28 19:45:01

Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arek" wrote:
> Taaa... płodu może i nie, "tylko" zarodek.
> Ot po prostu zabija się człowieka, ale przecież można poudawać, że nic
> się nie dzieje...
>
> pozdrawiam
> Arek

opis działania z ulotki tego leku :
"Działanie:
Dokładny mechanizm działania preparatu nie jest znany. Uważa się, że
lewonorgestrel stosowany zgodnie z zaleceniami działa głównie poprzez
zahamowanie owulacji i zapłodnienia, o ile stosunek płciowy miał miejsce w
okresie przedowulacyjnym, kiedy prawdopodobieństwo zapłodnienia jest
największe. Lek nie jest skuteczny, jeżeli proces implantacji już się
rozpoczął."

Pozdrawiam
Ewa

34. Data: 2005-01-28 19:49:56

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa rzecze:
> [...]
> okresie przedowulacyjnym, kiedy prawdopodobieństwo zapłodnienia jest
> największe. Lek nie jest skuteczny, jeżeli proces implantacji już się

Ale powiedz mi Ewo co Ty chcesz udowodnić?
Przecież takimi cytatami tylko potwierdzasz, że ta firma ordynarnie
oszukuje ludzi. Czy mam Ci wygrzebać stronę sprzed dwóch lat gdzie
jeszcze przyznawali się do tego jak to działa?
Dlaczego zmienili informacje w taki sposób by oszukać ludzi, żeby
wykorzystać ich ignorancję co do terminologii?
I nie chodzi o to, że ludzie mający w dupie, że zabijają człowieka się
tym nie przejmą, chodzi o to, że osoby szanujące ludzkie życie zostają
w podły sposób wprowadzone w błąd!

pozdrawiam
Arek

--
www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

35. Data: 2005-01-28 19:58:59

Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arek" wrote:
Czy mam Ci wygrzebać stronę sprzed dwóch lat gdzie
> jeszcze przyznawali się do tego jak to działa?
> Dlaczego zmienili informacje w taki sposób by oszukać ludzi, żeby
> wykorzystać ich ignorancję co do terminologii?

To ja bym bardzo poprosiła o link do tej strony.
I jeszcze jakbyś mógł drogi Arku wytłumaczyć mi co za "ONI" przyznawali się,
a potem zmienili informacje...

Pozdrawiam
Ewa

36. Data: 2005-01-28 20:04:03

Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

In pl.soc.prawo Arek <a...@e...net> wrote:
> To nie jest kwestia umowy. Człowiek zaczyna się w momencie pojawienia
> się jego pierwszej komórki na świecie a jednocześnie już organizmu -
> zygoty. I to jest biologiczny fakt, a nie "kwestia umowna".

To jest kwestia umowna. Dlaczego dodałeś 'a jednocześnie'? Dlaczego
nie obchodzą Cię te komórki parę chwil wcześniej, przed połączeniem?
Na którym etapie procesu łączenia 'staje się' człowiek?

P.

37. Data: 2005-01-28 20:04:24

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa rzecze:
> Nie zgadzam się z Panem.
> Jeszcze raz polecam te stronę http://www.antykoncepcja.com.pl/Postinor.htm
> bo to o tym leku mówimy...

Po pierwsze to nie lek. Lek to preparat leczący, postinor jest bombą
hormonalną mającą za zadanie niedopuścić do zagnieżdżenia się *zarodka*
w macicy.

Pisanie, że to jest środek niedopuszczający do ciąży - opierając się na
wymyśle, że ciąża jest dopiero od zagnieżdżenia się zarodka - jest
ordynarnym oszukiwaniem ludzi.
Czy zgodzisz się z tym, czy nie ?

pozdrawiam
Arek

--
www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

38. Data: 2005-01-28 20:06:29

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paszczak" <s...@h...pl> wrote in message

> To jest kwestia umowna. Dlaczego dodałeś 'a jednocześnie'? Dlaczego
> nie obchodzą Cię te komórki parę chwil wcześniej, przed połączeniem?
> Na którym etapie procesu łączenia 'staje się' człowiek?

No właśnie, idąc tym tropem może nieługo bedziemy chronić plemniki?

39. Data: 2005-01-28 20:11:40

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa rzecze:
> To ja bym bardzo poprosiła o link do tej strony.

polecam www.archive.org i sprawdzić pierwsze strony o postinorze.
Ewentualnie archiwum newsów po haśle "postinor" posty sprzed 2003 roku np.
http://www.google.pl/groups?selm=b0u18a%241l8%241%40
news.tpi.pl&oe=ISO-8859-2&output=gplain

Podawana przez Ciebie strona wyglądała kiedyś tak:
http://web.archive.org/web/20020222144916/http://www
.antykoncepcja.com.pl/Postinor.htm

Polecam też opis z postu TOSI:

Poza tym dochodzi do spowolnienia transportu zapłodnionej komórki
jajowej [cóż za eufemizm!] przez jajowód do macicy co trwa zwykle od 6
do 7 dni. Gdy dotrze ona tu zbyt późno to nie dojdzie do
inplantacji - czyli wszczepienia się komórki jajowej do śluzówki
[powinno być wszczepienia sie zarodka ]

> I jeszcze jakbyś mógł drogi Arku wytłumaczyć mi co za "ONI" przyznawali się,
> a potem zmienili informacje...

Proszę Cię Ewo - bez takich prób wciskania mi oszołomstwa jak
to z "ONI".

Oni to Ci, którzy tą truciznę sprzedają, oni to Ci, którzy robili ulotkę
o tej truciźnie i strony informacyjne.

pozdrawiam
Arek

--
www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

40. Data: 2005-01-28 20:17:25

Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arek" wrote:
> [...]
>
> Pisanie, że to jest środek niedopuszczający do ciąży - opierając się na
> wymyśle, że ciąża jest dopiero od zagnieżdżenia się zarodka - jest

Widzę,że jednak strona nie została dokładnie przeczytana,albo Pan jest po
prostu najmądrzejszym człowiekiem na Świecie.
A dyskusja na temat kiedy zaczyna się życie czy od momentu połączenia
komórki jajowej z plemnikiem, czy od zagnieżdżenia się zarodka, czy może od
jakiegoś zupełnie innego momentu to chyba nie jest temat na tę grupę...

Pozdrawiam
Ewa

Polfilin i alkohol
Co jest z moimi oczami?!