Co z tym zrobić?

1. Data: 2004-03-03 12:09:05

Temat: Co z tym zrobić?
Od: "Grzech Otnik" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sytuacja: Żona uprawia sex na gg.
Wyjaśnienia: bo mnie zaniedbujesz, bo służę ci tylko do sprzątania i
zaspokajania
Czy to zdrada? Jak się zachować?

2. Data: 2004-03-03 12:58:05

Temat: Re: Co z tym zrobić?
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzech Otnik wrote:

> Sytuacja: Żona uprawia sex na gg.
> Wyjaśnienia: bo mnie zaniedbujesz, bo służę ci tylko do sprzątania i
> zaspokajania
> Czy to zdrada? Jak się zachować?

moze zaczac dobierac sie czesciej do zony? :) jak bedzie zaspokojona nie
bedzie seksic sie przez gg. A czy to zdrada? Chyba tak, ale nie do konca.
Fizycznie nie zdradza cie, a na dobra sprawe o to sie wszystko rozbija. Nie
wiesz o czym ona mysli w trakcie seksikowania sie przez siec -- moze
wyobraza sobie Ciebie, ze robisz z nia to co ona przez siec robi.
polecilabym poczytanie logow z gg i po prostu zrozumienie, dlaczego ona to
robi, czego jej nie dajesz. Niestety takie zachowanie -- czytanie logow,
jest bardzo nieetyczne, i niezgodne z prawem -- naruszenie korespondencji.
Byc moze wystarczy rozmowa z zona, dlaczego ona to robi, czego jej brakuje w
waszym zwiazku. Jesli mowi, ze czuje sie zaniedbana, a ty traktujesz ja
jako sprzataczke i obiekt, ktory ma zaspokoic twoje rzadze, nic nie dajac w
zamian, to tak troszke nie dziwie sie, ze ona to robi.
Dla niej to takie nieszkodliwe flirtowanie -- bo to siec, ta druga osoba nie
wie kim jestem, itd. Problem w tym, ze bardzo czesto konczy sie to
fizycznym spotkaniem i seksem w swiecie rzeczywistym. Mozesz temu zapobiec,
bo najwyrazniej jeszcze nie jest zbyt pozno. Po prostu sprobuj zaspokoic
zone -- nie siebie, ale zone -- to roznica. Jak dogodzisz jej jeden raz,
drugi, trzeci przestanie ja interesowac sex na gg.

Izza
--
Izza
i...@p...pl

3. Data: 2004-03-03 13:13:23

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sytuacja: Żona uprawia sex na gg.
> Wyjaśnienia: bo mnie zaniedbujesz, bo służę ci tylko do sprzątania i
> zaspokajania
> Czy to zdrada? Jak się zachować?
>
> --
kup drugiego kompa i uprawiaj z nia seks przez gg.
p.

4. Data: 2004-03-03 13:28:18

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> kup drugiego kompa i uprawiaj z nia seks przez gg.

A to bez kompa i bez gg nie jest przyjemniejszy ? ;)

pozdrawiam

Monika

5. Data: 2004-03-03 13:32:53

Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzech Otnik napisał:
> Sytuacja: Żona uprawia sex na gg.
> Wyjaśnienia: bo mnie zaniedbujesz, bo służę ci tylko do sprzątania i
> zaspokajania
> Czy to zdrada? Jak się zachować?

Ostatnio spotkałam się z opinią, że internet to taki wentyl, zeby nie
zdradzić naprawdę. A rada taka, żeby się żoną zająć i troszkę ją
docenić, odciążyć...

--
tapta
GG:4082847

6. Data: 2004-03-03 14:28:31

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom"
> A to bez kompa i bez gg nie jest przyjemniejszy ? ;)
To tak jakbys powiedziala "a pozycja misjonarska nie jest
przyjemniejsza" "a oralny nie jest przyjemniejszy od misjonarskiej" itd.
Rozne formy - rozne przyjemnosci, po co je stopniowac?
Mowienie, fantazjowanie, przezywanie bez fizycznego dotyku
potrafi swietnie rozkrecic atmosfere w zwiazku a do tego bez
skrempowania odkryc cos nowego, dowiedziec sie czegos
o pragnieniach, moc lepiej zadzialac w przyszlosci.
Asia

7. Data: 2004-03-03 14:30:57

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzech Otnik" <
> Czy to zdrada? Jak się zachować?
Zdrada jest tylko to, co okreslicie w Waszym zwiazku jako
zdrade. Dla niektorych zdrada jest spojrzenie na innego/inna
a dla niektorych regularny seks nie jest. Dlatego
radze porozmawiac zona co czujesz, kiedy ggduje z innymi,
jesli Ci to sprawia bol - nie boj sie jej o tym powiedziec.
Mozecie ustalic do jakich granic jest ok a potem pozostaje "jedynie"
tych zasad przestrzegac.
Asia

8. Data: 2004-03-03 14:37:15

Temat: Re: Co z tym zrobia? (was: Co z tym zrobić?)
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chetnie wlacze sie do dyskusji mimo, ze nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisal(a) AsiaS:

> Użytkownik "idiom"

> Rozne formy - rozne przyjemnosci,

Ale uprawiać seks i jednocześnie rozmawiać na gg (przez kompa) to już jest
IMO perwersja. (co innego naturalnie pisząc na newsy).

p uchuchuchuch a ty?

9. Data: 2004-03-03 15:01:44

Od: "Grzech Otnik" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteście fantastyczne!!! dzięki za opinie. Skąd wiedziałem, że to usłyszę?
Dobrze to o Was świadczy. Gdybym był zakochanym młodym żonkosiem, pomogłoby
mi to :-) Musicie być bardzo młode i pełne wiary w swoich partnerów.
Niestety nie jest to aż tak proste jak piszecie.
Co powiesz Izza na to, że przeczytanie logów odniesie odwrotny skutek? Pomyśl
przez chwilę, że to twój partner to robi. Miałabyś ochotę go dotknąć? Bo on
Ciebie nie.
Anonimowość jest tu żadnym usprawiedliwieniem. To nie sex czat, tylko gg z
wysłaniem zdjęć.
A co z zaufaniem? Jak ktoś ma odwagę i potrzebę takiej zabawy, to wierzysz,
że coś go powstrzymało kiedykolwiek w realu?
Stara prawda mówi: mężczyzna zdradza bo jest złym mężem, kobieta zdradza bo
ma złego męża. Nie proszę o radę, raczej opinię i dyskusję bo nie sądzę aby
wyłącznie mnie się to przytrafiło. Ja po prostu o tym się dowiedziałem.

10. Data: 2004-03-03 15:18:37

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzech Otnik" <g...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c24s0o$rc6$1@inews.gazeta.pl...
Nie proszę o radę, raczej opinię i dyskusję bo nie sądzę aby
> wyłącznie mnie się to przytrafiło. Ja po prostu o tym się dowiedziałem.

A ja się zastanawiam, czy to nie jest prowokacja ze strony Twojej żony -
uprawia seks przez gg, zebyś czuł sie zazdrosny i żebyś zwrócił na nia
uwagę.
Tekst "bo mnie zaniedbujesz, bo służę ci tylko do sprzątania i
zaspokajania" mówi sam za siebie - żona jednoznacznie daje Ci do
zrozumienia, czego jej brakuje.
Potrzebuje, żebyś popatrzył na nią jak na kobietę, nie zmywarkę-lalke do
seksu.

Oczywiście nie wiemy, jak traktujesz w rzeczywistości swoją zonę, więc
trudno oceniac zasadnośc jej zarzutów.
Ola

Dzień Kobiet ----> 8 marca :D (pomocy)
najsłabsze ogniwo