Re: Co z tym zrobić?

From: "Grzech Otnik" <g...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Co z tym zrobić?
Date: Wed, 3 Mar 2004 15:01:44 +0000 (UTC)

Jesteście fantastyczne!!! dzięki za opinie. Skąd wiedziałem, że to usłyszę?
Dobrze to o Was świadczy. Gdybym był zakochanym młodym żonkosiem, pomogłoby
mi to :-) Musicie być bardzo młode i pełne wiary w swoich partnerów.
Niestety nie jest to aż tak proste jak piszecie.
Co powiesz Izza na to, że przeczytanie logów odniesie odwrotny skutek? Pomyśl
przez chwilę, że to twój partner to robi. Miałabyś ochotę go dotknąć? Bo on
Ciebie nie.
Anonimowość jest tu żadnym usprawiedliwieniem. To nie sex czat, tylko gg z
wysłaniem zdjęć.
A co z zaufaniem? Jak ktoś ma odwagę i potrzebę takiej zabawy, to wierzysz,
że coś go powstrzymało kiedykolwiek w realu?
Stara prawda mówi: mężczyzna zdradza bo jest złym mężem, kobieta zdradza bo
ma złego męża. Nie proszę o radę, raczej opinię i dyskusję bo nie sądzę aby
wyłącznie mnie się to przytrafiło. Ja po prostu o tym się dowiedziałem.