Co za dureń!

11. Data: 2011-05-28 13:47:41

Temat: Re: Co za dureń!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 May 2011 01:51:06 +0200, Flyer napisał(a):

> To był taki
> sam prezydent jak wszyscy poprzedni - nie było okoliczności, żeby mógł
> coś pokazać [wojny, zagrożenia wojną], gadał i podpisywał swoje papiery,
> czyli robił to co wszyscy. Co nie czyni go w jakikolwiek sposób
> bohaterem. A zapomniałem - zginął w wypadku lotniczym - przez analogię
> Sikorski i ruski zamach. Tylko jakoś tego zamachu nikt nie może
> bezspornie udowodnić. ;>
>
> BTW. - czy jeżeli Komorowskiego potrąci taksówka albo autobus na
> Krakowskim Przedmieściu, to też zostanie Bohaterem Narodu i pochowają Go
> [...]

Nie, na pewno nie. I to uczyni właśnie ta różnica między nim a LK, którą
widzi 50 procent Polaków. Pozostałe 50 nie musi, bo i tak nie zrozumie :-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

12. Data: 2011-05-28 14:24:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

u___Dziwisz_o_Komorowskim____Co_za_duren__.html

> Czy takie (oficjalnie wypowiedziane) słowa świadczą o klasie mówiącego?

A wypowiedziane były oficjalnie?

13. Data: 2011-05-28 14:35:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-28 15:22, Nowy lepszy tren R pisze:

> Jeśli chodzi o sprawę, o której słyszałem, to rzeczywiście - dureń jest tu
> idealnym określeniem. I jeśli tak by było, to po prostu stwierdzenie faktu
> jest, świadczące o zdrowym rozsądku osoby oceniającej :)

Obrażanie ludzi nigdy nie jest w dobrym tonie, nawet jeżeli miałoby być
odpowiedzią na głupotę.

Ewa

14. Data: 2011-05-28 14:35:46

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-28 16:24, Ikselka pisze:

u___Dziwisz_o_Komorowskim____Co_za_duren__.html

> A wypowiedziane były oficjalnie?

Szczerze mówiąc - wątpię, że w ogóle padły.

Ewa

15. Data: 2011-05-28 14:53:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 May 2011 16:35:46 +0200, medea napisał(a):

u___Dziwisz_o_Komorowskim____Co_za_duren__.html

> Szczerze mówiąc - wątpię, że w ogóle padły.

A jeżeli tylko zostały pomyślane? - człowiek z klasą nie ocenia choćby w
myślach?
3-)

16. Data: 2011-05-28 20:27:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-28 16:53, Ikselka pisze:

> A jeżeli tylko zostały pomyślane? - człowiek z klasą nie ocenia choćby w
> myślach?
> 3-)

W zależności ile ma tych klas, tak ocenia.

Ewa

17. Data: 2011-05-28 21:35:21

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-maj-11 w ramce <news:irr173$i3v$1@news.onet.pl> pędzel medea
zmalował:

> Obrażanie ludzi nigdy nie jest w dobrym tonie, nawet jeżeli miałoby być
> odpowiedzią na głupotę.

Czasami użycie jakiegoś słowa oddaje istotę rzeczy - bo inaczej się nie da.
Zresztą - to jakiś trend - durnie i matoły...

18. Data: 2011-05-29 18:43:11

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9...@4...net>, i...@g...pl
says...

> Nie, na pewno nie. I to uczyni właśnie ta różnica między nim a LK, którą
> widzi 50 procent Polaków. Pozostałe 50 nie musi, bo i tak nie zrozumie :-)

No cóż. Komorowskiego, co prawda w drugiej turze, też wybrało ponad 50%
Polaków, podobnie jak Kwaśniewskiego i Wałęsę, więc jeżeli potrąci ich
pijany małolat na przejściu dla pieszych, to też należy im się tytuł
Bohatera Rzeczypospolitej i tytuł Bohaterska Śmierć w Śłużbie
Rzeczypospolitej i miejsce na Wawelu. Czyż nie? ;>

A tak w temacie wypadku Sikorskiego i Kaczyńskiego. Tego pierszego można
było uśmiercić naście/dziesiąt km od brzegu - nie trzeba było żadnej
trucizny ani śmiertelnego strzału - wystarczył brak łódki. Nikt nigdy by
się nioe dowiedział co się stało, o znalezieniu ciała i samolotu nie
wspominając.

Kaczyńskiego można było uśmiercić np. nad Gruzją [republiką prymitywnych
górali, podobnych do Czeczenów, którzy jeszcze w XIX wieku uprawiali
niewolnictwo i którzy zaatakowali Osetię w pierszy dzień Olimpiady - a
fe - gdzie ta grecka tradycja zawieszenia wojny na czas olimpiad]. Tak
przy okazji - pomijając rosyjskich szpiegów w Gruzji, wywiad
elektroniczny, kłania się również wywiad satelitarny, który Rosjanom
musiał zapodać parę dni przed "nieoczekiwanym" atakiem ruchy wojsk
Gruzji. Wspierania głupców to nie bohaterstwo. ;> A przepraszam - Gruzja
ofiarowała Nam Stalina i Berię.

To co niektórzy myślą o Rosjanach to pycha i poczucie wyższości - za
idiotyczne pomysły na temat "zamachu" na Kaczyńskiego w Smoleńsku Putin
mógłby się spokojnie obrazić i nie kryć się z tym. Historia rosyjskich i
radzieckich służb specjalnych wskazuje bowiem, że gdyby nie "przecieki",
to gro zabójstw politycznych nie wyszłoby na jaw.
Co za problem uszkodzić samolot Kaczyńskiego, żeby spadł na terenie
Polski, skoro jeszcze kilka lat temu polska gazeta podawała, ża na teren
wojskowego Okęcia mógł wejść bez kontroli pierwszy lepszy człowiek?

Masz Rosjan za prymitywów i głupców?

Pozdrawiam
Flyer

19. Data: 2011-05-29 18:54:08

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <M...@n...neostrada.pl>,
f...@g...pl says...

> [...]
> Co za problem uszkodzić samolot Kaczyńskiego, żeby spadł na terenie
> Polski, skoro jeszcze kilka lat temu polska gazeta podawała, ża na teren

Tak dla przypomnienia - ładnych parę lat temu Ukraincy, w czasie ćwiczeń
na Morzu Czarnym, zestrzelili rosyjski samolot pasażerski, bo nie wzieli
pod uwagę, że rakieta ma zasięg [chyba?] 200 km. Cóż - wypadek. Po co
się bawić w jakieś inne pierdoły, skoro można odwołać się do kasusu? ;>

A Kaczyński nie był dla nikogo rozsądnego żadnym zagrożeniem. :)

Pozdrawiam
Flyer

20. Data: 2011-05-29 22:31:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 May 2011 20:43:11 +0200, Flyer napisał(a):

> [...]
> Polski, skoro jeszcze kilka lat temu polska gazeta podawała, ża na teren
> wojskowego Okęcia mógł wejść bez kontroli pierwszy lepszy człowiek?

Wcale nie twierdzę, że to bezspornie Rosjanie "strącili" Tupolewa. Wręcz
zanaczałam kilkakrotnie (ale nie było Cie tu, więc specjalnie powtórzę), że
raczej były to inne siły, które upiekły cztery pieczenie - tym zamachem
chcąc pokazac światu własną siłę, słabość Rosji (nie panujacej nad własnym
terytorium) oraz biorąc odwet na Rosji i karząc Polskę.
I właśnie z tych wymienionych wyżej powodów dotyczących Rosji Rosjanie
NIGDY nie dopuszczą do ujawnienia szczegółów, "zwalając" wszystko na
Polaków.
Czyli tutaj się owa tajemnicza organizacja przeliczyła, sądząc, ze
katastrofa obcego samolotu i śmierć elity politycznej innego kraju na
terenie Rosji nie może pozostać niewyjaśniona i Rosja będzie musiała pod
naciskiem sił i opinii miedzynarodowej podać się i ujawnić szczegóły. Które
niewatpliwie jej są znane, w to nie wątpię. Cały jednak wic okazał się w
tym, że nadal TYLKO jej. Stać Rosjan na to, aby sobie bimbać z
międzynarodowych komisji - mają swój (oczywiście tyż "międzynarodowy", he
he) MAK :->
--

Cza było od razu zabić i jusz! :->
Drogie dzieci, czyż nie wiecie?...