Re: Co za dureń!

From: Flyer <f...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co za dureń!
Date: Sun, 29 May 2011 20:54:08 +0200

In article <M...@n...neostrada.pl>,
f...@g...pl says...

> In article <9...@4...net>, i...@g...pl
> says...

> No cóż. Komorowskiego, co prawda w drugiej turze, też wybrało ponad 50%
> Polaków, podobnie jak Kwaśniewskiego i Wałęsę, więc jeżeli potrąci ich
> pijany małolat na przejściu dla pieszych, to też należy im się tytuł
> Bohatera Rzeczypospolitej i tytuł Bohaterska Śmierć w Śłużbie
> Rzeczypospolitej i miejsce na Wawelu. Czyż nie? ;>
>
> A tak w temacie wypadku Sikorskiego i Kaczyńskiego. Tego pierszego można
> było uśmiercić naście/dziesiąt km od brzegu - nie trzeba było żadnej
> [...]

Tak dla przypomnienia - ładnych parę lat temu Ukraincy, w czasie ćwiczeń
na Morzu Czarnym, zestrzelili rosyjski samolot pasażerski, bo nie wzieli
pod uwagę, że rakieta ma zasięg [chyba?] 200 km. Cóż - wypadek. Po co
się bawić w jakieś inne pierdoły, skoro można odwołać się do kasusu? ;>

A Kaczyński nie był dla nikogo rozsądnego żadnym zagrożeniem. :)

Pozdrawiam
Flyer