Re: Co za dureń!

Data: 2011-05-29 22:31:10
Temat: Re: Co za dureń!
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sun, 29 May 2011 20:43:11 +0200, Flyer napisał(a):

> To co niektórzy myślą o Rosjanach to pycha i poczucie wyższości - za
> idiotyczne pomysły na temat "zamachu" na Kaczyńskiego w Smoleńsku Putin
> mógłby się spokojnie obrazić i nie kryć się z tym. Historia rosyjskich i
> radzieckich służb specjalnych wskazuje bowiem, że gdyby nie "przecieki",
> to gro zabójstw politycznych nie wyszłoby na jaw.
> Co za problem uszkodzić samolot Kaczyńskiego, żeby spadł na terenie
> Polski, skoro jeszcze kilka lat temu polska gazeta podawała, ża na teren
> wojskowego Okęcia mógł wejść bez kontroli pierwszy lepszy człowiek?
>
> Masz Rosjan za prymitywów i głupców?

Wcale nie twierdzę, że to bezspornie Rosjanie "strącili" Tupolewa. Wręcz
zanaczałam kilkakrotnie (ale nie było Cie tu, więc specjalnie powtórzę), że
raczej były to inne siły, które upiekły cztery pieczenie - tym zamachem
chcąc pokazac światu własną siłę, słabość Rosji (nie panujacej nad własnym
terytorium) oraz biorąc odwet na Rosji i karząc Polskę.
I właśnie z tych wymienionych wyżej powodów dotyczących Rosji Rosjanie
NIGDY nie dopuszczą do ujawnienia szczegółów, "zwalając" wszystko na
Polaków.
Czyli tutaj się owa tajemnicza organizacja przeliczyła, sądząc, ze
katastrofa obcego samolotu i śmierć elity politycznej innego kraju na
terenie Rosji nie może pozostać niewyjaśniona i Rosja będzie musiała pod
naciskiem sił i opinii miedzynarodowej podać się i ujawnić szczegóły. Które
niewatpliwie jej są znane, w to nie wątpię. Cały jednak wic okazał się w
tym, że nadal TYLKO jej. Stać Rosjan na to, aby sobie bimbać z
międzynarodowych komisji - mają swój (oczywiście tyż "międzynarodowy", he
he) MAK :->
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei