Co zabrac ???

1. Data: 2003-03-19 07:34:10

Temat: Co zabrac ???
Od: Wojtek <s...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow !

Za pare dni wyjezdzam do Wloch, nie pisze tego dlatego zeby sie
pochawalic ale dlatego ze musze tam zabrac ze soba jedzenie i to az na 9
dni ! Oczywiscie zwiazane jest to z tym ze jest tam cholernie drogo pod tym
wzgledem. No i wlasnie stad moje pytanie, co oprocz zupek instant itd mozna
zabrac i przede wszystkim jak to przygotowac zeby sie nie zepsulo? Wiecie
chodzi mi o takie dobre domowe jedzonko bo na chemii to dlugo nie pociagne.
Dzieki za wszelkie propozycje.

Pozdrawiam
Wojtek

1. Data: 2003-03-19 09:18:22

Temat: Re: Co zabrac ???
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek napisał:
> [...]
> chodzi mi o takie dobre domowe jedzonko bo na chemii to dlugo nie pociagne.

Gdzie jedziesz, w ktora czesc Wloch?
BTW jedzenie uliczne w cale nie jest takie drogie, tylko trzeba wiedziec
gdzie chodzic. Jesli jedziesz do Rzymu sluze radami. Jesli tylko
bedziesz mial u nich dostep do kuchni to juz zupelnie fajnie bedziesz
mogl zyc. Makaron jest u nich tani, warzywa tez. Idziesz na targ i
kupujesz pomidory, brokouly, czosnek, parmezan etc i przyrzadzasz co
dzien inna paste. Ryby we wtorki i czwartki gdy przywoza z morza tez sa
tanie. Naprawde nie jest tak zle.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-19 10:33:57

Od: Wojtek <s...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" <w...@w...net.pl> wrote in

> [...]
> przyrzadzasz co dzien inna paste. Ryby we wtorki i czwartki gdy
> przywoza z morza tez sa tanie. Naprawde nie jest tak zle.

Przepraszam bardzo za moja niescislosc. Chodzi o wyjazd w Alpy,
konkretnie Bormio. Tam chyba juz nie jest tak wesolo jak w Rzymie :-((
Prosze jeszcze raz o sugestie.

Dzieki bardzo

1. Data: 2003-03-19 11:51:28

Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zabrac i przede wszystkim jak to przygotowac zeby sie nie zepsulo? Wiecie
> chodzi mi o takie dobre domowe jedzonko bo na chemii to dlugo nie

Witam

Dosc ciezko (doslownie) jest zabrac jedzenie na 9 dni, ale sprobuj wziac z 2
chleby krojone, kilka paczek kabanosow, moze jakas kielbase sloikowa
zrobiona w domu (przepis byl kiedys na grupie, poszukaj w archiwum), mieso
opiekane i pasteryzowane w sloikach - mozesz zjesc na cieplo, jezeli bedzie
tak jakas kuchenka lub na zimno z chlebem. Do tego zolte serki np.
ochland -pakowane w plasterkach no i niesmiertelne konserwy. A zeby sie nie
zepsulo jezeli nie bedzie lodowki, to w reklamowke i za okno, chyba w tych
Alpach bedzie troche zimniej niz u nas?

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2003-03-19 12:04:54

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek napisał:

> Przepraszam bardzo za moja niescislosc. Chodzi o wyjazd w Alpy,
> konkretnie Bormio. Tam chyba juz nie jest tak wesolo jak w Rzymie :-((
> Prosze jeszcze raz o sugestie.
>
> Dzieki bardzo

No to Ci nie pomoge rzeczywiscie bo nie znam tych terenow w ogole :(

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-19 12:59:59

Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli jedziesz na narty to na przegryzke zabierz suszone owoce - jesliby byly
kandyzowane - tym lepiej.
do kanapek smalczyk
na obiad kus-kus - zalej wrzaca woda z kostka rosolowa w odpowiednich
proporcjach, przykryj szczelnie, odstaw na 5-10 minut
mozna wykorzystac nmakaron z zupek chinskich bez dodawania do nich swinstwa z
torebeczki tylko zalac wrzatkiem z odrobina soli
jesli mozna gotowac to ryz w woreczkach albo kasza
sos - najlepiej ze sloikow

w pradawnych czasach byly w polsce warzywa suszone w warzywniakach i na tym
zylismy na wyprawach zagramanicznych

o ile pamietam dieta to bylo 100g miesa + 100 lub 150 g suszonego
makaronu/kaszy + ile wlezie sego suszu do zupy/osobe/dzien

zamiast chleba mozna suchary/ususzony chleb zytni/wasa
mozna to jesc z miodem na przyklad

Iza

1. Data: 2003-03-19 19:17:27

Od: "andyro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolałbym zostac w domu. Straszna rzecz te pilnowanie reklamowek za oknem z
zarciem, obys nie nabawil sie na urlopie nerwicy. Jak tam tak drogo to
wspomoz krajowy interes turystyczny :-)

1. Data: 2003-03-20 07:47:24

Od: "Agnieszka Krawczyk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

hej!
Skoro wyjezdzasz do Włoch powinienes przygotowac troche wiecej gotówki,bo
musze powiedziec ze same pieczywo ma szokujące ceny.Jeśli chodzi o jedzonko
które chciałbys wziąć ze sobą i mieć pewność ze sie nie zepsuje to pożycz od
kogoś przenośna lodówkę i w tedy bez problemu zabierzesz to co ci
smakuje.Byłam w tamtym roku we Włoszech i również nastawiłam sie na polskie
jedzenie, musze powiedzeć,że opłacało sie.Nawet pierogi takie gotowe, ,
frytki, czy kurczak zrobiony wczesniej przeze mnie nie popsuł się w takiej
lodówce.Na miejscu Włosi oferują w pokojach lodówki tak więc nie ma
problemu, dzieki lodówce przenośnej masz pewność ze dowieziesz wszystko w
dobrym stanie:))) Życze miłego wypoczynku i pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-03-21 09:28:03

Temat: Re: Co zabrac ???odp
Od: "Agnieszka Krawczyk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

hej!
> [...]

> zabrac i przede wszystkim jak to przygotowac zeby sie nie zepsulo? Wiecie
> chodzi mi o takie dobre domowe jedzonko bo na chemii to dlugo nie

surówka z białej kapusty
chleb essenski
jedzenie a grupa krwi
a lubicie...