Co zabrać na grilla?

1. Data: 2002-07-31 11:11:42

Temat: Co zabrać na grilla?
Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani! Powiem krótki potrzebuję pomocy! W piątek jadę na grilla do
znajomych, a nie potrafię tak na sępa. Może zrobiłabym coś na deser, albo
sałatkę? Jak myślicie? Tylko, że to "coś" musiałoby wytrzymać ok.
półgodzinny transport samochodem, a nie mam klimy :-(
Pozdrawiam z dusznego biura
mokra Kama

1. Data: 2002-07-31 11:27:24

Temat: Re: Co zabrać na grilla?
Od: "pastefqa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
> [...]
| sałatkę? Jak myślicie? Tylko, że to "coś" musiałoby wytrzymać ok.
| półgodzinny transport samochodem, a nie mam klimy :-(

Ja bym zabrał ŻEBERKA!
Z grill'a po prostu mniam mniam...

| Pozdrawiam z dusznego biura

również pozdrawiam (biuro j.w.)

| mokra Kama

dżizes! nie podpisuj się tak! ;)

1. Data: 2002-07-31 12:23:00

Od: "Magda Gierak" <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym zabrała salatkę grecką, ale to moje zboczenie, ponieważ ja uwielbiam.
Oprócz tego skrzydełka przygotowane dzień wczesniej w ziolach z dużą ilością
papryki. Nie będę dalej pisac, bo zrobilam sie glodna.
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-07-31 12:55:45

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kama wrote:
> [...]
> sałatkę? Jak myślicie? Tylko, że to "coś" musiałoby wytrzymać ok.
> półgodzinny transport samochodem, a nie mam klimy :-(

poszukaj sobie w puszccce w kategorii "poza domem", znajdziesz sporo
przepisow na grilla. takie warzywka sa naprawde pycha! a i kilka pomyslow
na grillowe desery tam znajdziesz, m.in. jablka, banany i chyba brzoskwinie
z grilla. takie banany byly na grupie szczegolnie chwalone.

PuszKKKa - http://puszkkka.spinacz.pl

pozdr.
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-07-31 13:01:05

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kama <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ai8gn0$brf$...@n...tpi.pl...
> [...]
> sałatkę? Jak myślicie? Tylko, że to "coś" musiałoby wytrzymać ok.
> półgodzinny transport samochodem, a nie mam klimy :-(

tu masz kilka moich przepisów na grila:
http://www.gotowanie.wkl.pl/grp_przep.php?grp_prz=28
&PHPSESSID=1f766a30d014b
7f82fa6fa645146d809
a tu sałatki, jest ich sporo, więc wybierz. Ja preferuję takie z kapusty
pekińskiej z sosami majonezowo-jogurtowymi, którymi zalewam sałatkę tuż
przed podaniem, żeby nie oklapła :)
http://www.gotowanie.wkl.pl/grp_przep.php?grp_prz=5&
PHPSESSID=1f766a30d014b7
f82fa6fa645146d809

całuski z gorącego Gdańka

ps. też idę na grilla w piątek, ale tym razem zrobię sałatkę z kalafiora :)

1. Data: 2002-07-31 13:23:49

Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za rady (szczególnie fajne te strony z przepisami - na pewno je
wypróbuję - podobają mi się banany z ajerkoniakiem). Chyba kupię ze 6 główek
czosnku na grilla, jak zdąże jutro i się trochę ochłodzi to może ugotuję
leczo (widziałam piękną paprykę po 2 zł). Chyba będzie bez deseru bo jestem
świeżo po diecie i jeszcze nie zdążyłam przytyć, a wybieram się nad morze
(miło byłoby dobrze wyglądać :)) ). Co o tym myślicie?
Aha przejrzałam jeszcze poprzednie tematy i powiem Wam, że teraz to ja bym
poprosiła takiego zimnego arbuza z lodówki (a wieczorem to może być nawet z
wódką - ciekawe jak smakuje? Chociaż wódki to ja nie lubię, oj nie lubię!!!
Czy może ktoś próbował arbuza z wódką - bo może tej wódki nie czuć - a
arbuzy to ja mogę tonami (pestki mi nie przeszkadzają).
Pozdrawiam
Kama

Ps. Wkn czy u was też zanosi się na burzę? Mam na myśli pogodową, chociaż
domowa też wisi na włosku, ale może przejdzie bokiem?

1. Data: 2002-07-31 13:53:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>całuski z gorącego Gdańka
>
>ps. też idę na grilla w piątek, ale tym razem zrobię sałatkę z kalafiora :)

Mam nadzieje, ze TE salatke...dla mnie jedna z najlepszych!!
koniec reklamy wkn

Tryfidia

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-31 14:50:01

Temat: Pijany Arbuz
Od: "Pawel Zawadka" <p...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy może ktoś próbował arbuza z wódką - bo może tej wódki nie czuć - a
> arbuzy to ja mogę tonami (pestki mi nie przeszkadzają).

Witam

Swego czasu z kumplem i siostrą wpadliśmy na pomysł naszpikowania szacownego
Arbuza nie mniej szacownym trunkiem. Arbuza kupilem dość dużego i do tego
0.5 jakiejś wódki. Arbuza szpikowaliśmy strzykawą (hehm to byla niedziela, a
ja koło 16 wpadam do apteki i proszę o największą strzykawkę z igłą jaka
jest, pani za ladą dziwnie na mnie patrzy i pokazuję mi taką od insuliny.
Myślałem że się rozpłaczę, taka strzykawką to miesiąc możnaby dzigać tego
owoca. Na szczęście znalazła sie większa). Po wstrzyknięciu trunku do owoca,
cały owoc poszedł do zamrażarki na jakies 20 minut, a potem chłodził sie
jeszcze w lodówce (był fest pijany, jak z jednej strony wstrzykiwaliśmy
trunek, innymi dziurkami naokolo tryskał sok). Efekt do spożycia był całkiem
znośny, zgodnie stwierdzilismy, że wódki mogło być mniej. Po jakiś 30
minutach od spożycia udaliśmy sie z wizytą do znajomych, gdzie nas chórem
okrzyknięto strasznymi pijusami (podobno ledwo staliśmy na nogach. Ile w tym
prawdy, tego nie pamiętam ;-). W każdym bądź razie bardzo sympatycznie
wspominam ta ucztę, zabawy i śmiechu było mnóstwo.

Pozdrawiam

Pawel Zawadka
POOLS
p...@a...net

1. Data: 2002-08-01 16:31:28

Od: Marcin Ciecwierz <g...@N...devil.inside.pin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ai8hep$f76$1@news.tpi.pl>, p...@w...pl says...

> Ja bym zabrał ŻEBERKA!
> Z grill'a po prostu mniam mniam...

na ostro, w miodzie.......... mniam.

---
Marcin Ciecwierz
g...@d...inside.pin.pl
http://www.devil.inside.pin.pl/~gardner

Re: szkoła kura schellera
Bylo: Moj mezczyzna gotuje
poszukiwany sprzet do pieczenia
[P] cukinia curry - baaardzo smaczne :-)
Obiecana zupa z ogorka a w zasadzie z pekinskiej(P)