Re: Co zamiast pieluch tetrowych

Data: 2006-05-09 12:50:42
Temat: Re: Co zamiast pieluch tetrowych
Od: "JaMyszka" <j...@g...pl>

Marcin napisał(a):

> temat pewnie znany od dawna chodzi o naszego synka któremu pediatra
> zalecił używanie pieluch tetrowych ze względu na bioderka,
> zaczeliśmy to robić jednak to prawdziwy koszmar.
> Czy są jakieś inne rozwiązania tego problemu, moze jakies mix
> pieluch tetrowych i pampersów.

Hmmm...
Moje dziecko tylko na pieluchach tetrowych wychowane i nie przez mój
wybór, tylko wtedy takie warunki były;p
Oczywiście starałam sobie ułatwić pewne rzeczy, ale nie wiem, czy
są one do wykorzystania obecnie.
Jeśli chodzi o odparzenia, to świetnie przed tym zabezpieczała tzw.
sucha pielucha.
Była to dzianina siatkowa, słabo chłonąca wilgoć, którą
stosowało się do bezpośredniego kontaktu z ciałem dziecka. Tak
dobrze się sprawdzała, że dzidzia robił awanturę, że mu spanie
przerywam, by wymienić pieluchę, którą miał już mokrą.
Tę pieluchę nie można było gotować, ani prać w zbyt gorącej
wodzie. A była do nabycia tylko w aptekach Czechosłowacji.
Natomiast dla szerokiego układu nóżek stosowałam plastykowe gatki
zapinane na zatrzaski. Miałe one w środku dość twardą wkładkę,
wymuszające szeroki układ nóżek. Zakładało je się na zewnątrz,
a były do dostania w NRD.
Nie wiem jak dzisiaj w Kraju, ale może te rzeczy są jeszcze na
terenach tych byłych państw?

--
Pozdrawiam :)
JM