Co zamiast trawy ?

11. Data: 2004-09-15 17:18:29

Temat: Re: Co zamiast trawy ?
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> Dąbrówka na w/w stronce ma śliczne, starcowe listeczki. :-)

Pooglądaj dokładniej.
Na zdjeciu jest i dąbrówka i starzec.
Mnie akurat nie piknęło, bo dokładnie taki sam zestaw mam u siebie.
A jak się przerosną nawzajem to wygląda to całkiem ładnie:-)

I natchnęło mnie coby starca pod bez wcisnać:-)

Pozdrawiam
Marta

12. Data: 2004-09-15 17:32:58

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ci9tnk$jba$2@nemesis.news.tpi.pl Marta Góra
<m...@m...pl> napisał(a):

> I natchnęło mnie coby starca pod bez wcisnać:-)

Hejka. Tadziu i co Ty na to, hehehe. ;-)
Pozdrawiam skojarzeniowo Ja...cki

13. Data: 2004-09-15 17:40:14

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:ci9tnk$jba$2@nemesis.news.tpi.pl Marta Góra

> Hejka. Tadziu i co Ty na to, hehehe. ;-)
> Pozdrawiam skojarzeniowo Ja...cki

Bo widzicie, ja mam orzech, ma on chyba ze sto lat. Orzechów na nim nie ma,
za to wiewiórki są:) ale najgorsze jest to, że ... że pod nim nic nie
rośnie, nie chce po prostu. Może te okrywowe cieniolubne sie utrzymają ...
stąs pomysł, ze może coś miast trawy

14. Data: 2004-09-15 17:49:46

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> Hejka. Tadziu i co Ty na to, hehehe. ;-)

Ależ Panowie, mamy XXI wiek, jesteśmy dorośli.
Nie bójmy się użyć publicznie tego słowa: PREZERWATYWA.
Szczególnie o ile mi wiadomo obydwu Panów małżonki
grupy nie czytają.

Pozdrawiam
Marta

15. Data: 2004-09-15 18:02:48

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Zalewska napisał:

> [...]
> za to wiewiórki są:) ale najgorsze jest to, że ... że pod nim nic nie
> rośnie, nie chce po prostu. Może te okrywowe cieniolubne sie

Cięzko, bo cień to i owszem zapewne jest ale z wilgocią gorzej.
Orzech...
Ja ma przetestowane czarne bzy i wielką gruszę. Też po dziadku:-)

Bodziszki - tak
Niezapominajki - tak
Ułudka - tak
Brunera - tak
Poziomkówka - tak
Marzanka - tak
Fiołki ufo - tak
Irysy bródkowe - tak
Bluszcz - tak
Czaber górski -tak
I jakis bliżej nieokreslony rozchodnik.
Bluszcze pospolity, owszem rosnie, albo przynajmniej udaje.
Tak samo kopytnik.

i oczywiscie tylko podagrycznik wyglada na zadowolonego :-)

Hosty, konawlie ledwo zipią. Podobnie szałwia, trzykrotki, powojnik
bylinowy, fiołki - to wszystko w promieniu 70 cm. Dodam, że nie podlewam
tam , bo to na nic...
Całkiem ładnie wiosna kwitną tam krokusy.
I jedna róza, Geoff Hamilton (metr od bzu)żyje, miała dwa pąki - znak,
ze trzeba przesadzić:-) Cały misterny plan na nic:-(

Trochę lepiej jest pod gruszą.

I żeby nie było niedomówień - bez to sambucus nigra a nie con amore;-)

Pozdrawiam
Marta

16. Data: 2004-09-15 18:05:40

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Trochę lepiej jest pod gruszą.
>

> I żeby nie było niedomówień - bez to sambucus nigra a nie con amore;-)

Hehe Marto, nawet nie wymawiaj słowa ...podag ... tfu, on mi sie śni po
nocach:)

17. Data: 2004-09-15 18:08:48

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Zalewska napisał:

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

Miał być chaber nie cząber oczywiście:-)

> Hehe Marto, nawet nie wymawiaj słowa ...podag ... tfu, on mi sie śni po
> nocach:)

Ja nic nie mówiłam;-)

Pozdrawiam
Marta

18. Data: 2004-09-15 19:31:55

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie bójmy się użyć publicznie tego słowa: PREZERWATYWA.
> Szczególnie o ile mi wiadomo obydwu Panów małżonki

A ja nieśmialutko dodam, że miałam co innego na myśli w wątku o bzach,
prezerwatywa do głowy mi nie przyszła :)))

Pozdrawiam wieloznacznie
Kaśka

19. Data: 2004-09-15 19:37:10

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(....)
(...)
Zamiast trawy!!!
Bogusław nie czytający watku ...

20. Data: 2004-09-16 06:47:20

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym wymienić trawę na działce na jakąś inną roślinę - rośliny. Czy
> istnieje coś takiego ?

lawenda, wrzosy.

pozdrawiam
pluton

lilie orientalne - jak zimowac?
róże
Potrzebuje sie poradzic/Dlugie, bardzo dlugie
jabłonie
koniec lata