Co zmiast Shine Delicieux (pomadka)?

1. Data: 2007-02-26 22:19:23

Temat: Co zmiast Shine Delicieux (pomadka)?
Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Była sobie kiedyś szminka o wdzięcznej nazwie Shine Deliceux,
zachwycałam się nad nią nie tylko ja (http://tiny.pl/cwr4) ale w
sklepach jej nie ma (ani zwykłych, ani netowych). Musieli więc to cudo
wycofać. Moje pytanie jest proste: jeśli nie SD o co? szukam pomadki o
lekkiej konsystencji, mało kryjącej, dobrze nawilżającej i najchętniej z
jakimiś małymi mieniącymi się drobinkami. Nie chcę błyszczyka, bo to
lepkie i mniej trwałe zazwyczaj - no chyba,że jest takie cudo co by
mogło za podobne do SD robić.
Ma ktoś pomysł? Prawie każda półka cenowa wchodzi w grę, jeśli towar
warty grzechu ;)

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

2. Data: 2007-02-27 08:35:40

Temat: Re: Co zmiast Shine Delicieux (pomadka)?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> napisał w wiadomości
> szukam pomadki o
> lekkiej konsystencji, mało kryjącej, dobrze nawilżającej i najchętniej z
> jakimiś małymi mieniącymi się drobinkami.

Nie wiem, co myślisz o Avonie, ale... Ja po prostu KOCHAM szminkę My Lip
Miracle. Jest kremowa, lekka, świetnie się rozprowadza i nie podkreśla
suchych skórek, co ma ogromne znaczenie przy moich wiecznie spierzchniętych
ustach. Nie miałam lepszej szminki - wszystkie podkreślały te moje suche
usta albo smakowały taka tanią szminką. O ile wiem, My Lip Miracle jest też
w wydaniu z drobinkami. Poza promocją kosztuje chyba 27, 90zł.
Właśnie mi się przypomniało że jakiś rok temu kupiłam sobie bardzo fajną,
lekką szminkę z drobinkami, z tym że tych drobinek było bardzo dużo. I
kurcze nie wiem, gdzie ja teraz mam tą szminkę! To była Maybelline Water
Shine Diamonds. Też fajna, jakies 19,90zł. Muszę się skupić i pomysleć,
gdzie ona jest :).

Życzę owocnych poszukiwań :).

Maja

3. Data: 2007-02-27 09:54:29

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zachwycałam się nad nią nie tylko ja (http://tiny.pl/cwr4) <ciacg> jeśli nie SD
o co? szukam pomadki o
lekkiej konsystencji, mało kryjącej, dobrze nawilżającej

A przeczytałaś posty z linka, którego podałaś? wydaje mi się, że sama sobie
odpowiedziałaś:)
Kaśka

4. Data: 2007-02-27 19:35:35

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2007-02-27 10:54 Skakanka powiedzial/a :

> [...]
> lekkiej konsystencji, mało kryjącej, dobrze nawilżającej
>
> A przeczytałaś posty z linka, którego podałaś? wydaje mi się, że sama

Pewnie pewnie :) bo ja teraz właśnie przygotowuję długą listę szminek do
testowania i te z linka już na nią wpisałam :) A że łażenia będzie dużo
(nie wszędzie np. Pierre Rene można dostać) to wolę się uzbroić w
pokaźny spis.

5. Data: 2007-04-03 19:50:14

Od: "Hildegarda" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja używam nawilżającej i błyszczącej szminki nowość Rimmela - Cool
Shine. Jest trwała i fajnie się rozprowadza. z tego co wiem, to jest
spory wybór kolorów, może coś Ci podpasuje :)

6. Data: 2007-04-04 18:51:07

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2007-04-03 21:50 Hildegarda powiedzial/a :
> ja używam nawilżającej i błyszczącej szminki nowość Rimmela - Cool
> Shine. Jest trwała i fajnie się rozprowadza. z tego co wiem, to jest
> spory wybór kolorów, może coś Ci podpasuje :)

W końcu kupiłam watershine maybellin. Podobna do shine delicieux, choć
pigmentu ma mniej. To jest raczej taki błyszczyk w sztyfcie, a nie
szminka. Ale rimmel jest w kolejce, pewnie się nim bliżej zainteresuję.
dzięki za pomysł

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;