Co zrobić

11. Data: 2002-04-30 08:38:44

Temat: Re: Co zrobi
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:aaljvg$8qp$1@news.tpi.pl...

> No właśnie, jak można cokolwiek powiedzieć? A Ty powiedziałeś przeciez
> bardzo, bardzo dużo i to nieprzyjemnych rzeczy.

No właśnie. Tak się zastanawiam, że oprócz netykiety
przydałoby się nie pisane porozumienie, "żeby nie gdybać"
w oparciu o domysły, tylko pisać o uzupełnienia postów.
Podobie mogłoby być z samymi wątkami, czasami zupełnie
nie potrzebnie odbiega się od tematu, zamiast poruszyć
daną sprawę w osobnym wątku.
Nie myślę bynajmniej o formalizowaniu grupy lecz
o czytelności poszczególnych tematów.
Darek D.

12. Data: 2002-04-30 22:07:12

Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz przykre jest czytanie takich postow jak Twoje,
Andrzej rzczywiscie niezbyt precyzyjnie opowiedział o co mu chodzi,
ale on pisał to pod wpływem emocji, które nim zawładneły, jakiegoś wielkiego
rozżalaenia.
Ty za to na spokojnie krytkujesz wszytsko co Ci wyczytasz, to przykre

Pozdrawiam
Beata

PS. Andrzeju spróbuj przeczytać swój post, i jeśli uznasz że potrzebujesz
jescze naszej rady napisz coś poukładanego (jeśli możesz be wtrąceń) i
zobaczymy co z tego wyniknie.

13. Data: 2002-05-03 20:35:47

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

witam wszystkich , do tej pory podczytywalam co tu piszecie, a teraz
zdecydowalam sie zabrac glos.
Doskonale rozumiem Andrzeja, trudno jest mowic o takich sprawach to b. boli.
Trudno ulozyc sobie myslenie.
Mam wrazenie, ze nic nie rozumiecie.
Objechaliscie czlowieka i nic dziwnego, ze sie nie odezwal wiecej.
A rodzina to nie tylko sukcesy, zrozumienie, milosc spelnienie...
Czyzbyscie o tym nie wiedzieli???????????

Pozdrawiam
Gos

14. Data: 2002-05-03 22:26:53

Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> witam wszystkich , do tej pory podczytywalam co tu piszecie, a teraz
> zdecydowalam sie zabrac glos.

To może byś bardziej poczytała i się dowiedziała że czasem ktoś dla żartu
zaczyna jakiś temat i potem nawet nie raczy niczego sprostować.

> Doskonale rozumiem Andrzeja, trudno jest mowic o takich sprawach to b.
boli.

Kurcze to skoro rozumiesz to masz pole do popisu,czemu nie dajesz cennych
rad?

Trudno ulozyc sobie myslenie.
> Mam wrazenie, ze nic nie rozumiecie.
Obyś nie była taka pewna!
> Objechaliscie czlowieka i nic dziwnego, ze sie nie odezwal więcej.

Poczekaj bo nie rozumiem,podpisujesz pod moim postem i śmiesz mi zarzucać że
ja kogoś objeżdżam?To może sobie przeczytaj jeszcze raz o.k

> A rodzina to nie tylko sukcesy, zrozumienie, milosc spelnienie...
> Czyzbyscie o tym nie wiedzieli???????????

A dlaczego nie?wytłumacz proszę bo dla mnie jak na razie przez moich 12 lat
małżeństwa to właśnie są same sukcesy,zrozumienie,miłość i spełnienie.Bardzo
jest mi przykro kiedy ktoś ma problemy ale jeśli szuka rady/pomocy to nich
napisze konkretnie.Grupa to nie pamiętnik gdzie się opisze chwilowe uczucie
a potem kartkę się wyrwie.Ludzie którzy czytają tego typu posty bardzo
często starają się pomóc ale jak skoro po pierwsze ktoś pisze nie
tłumacząc.Myślisz że każdy tu jest bez duszny i cyniczny?Jeśli tak to jesteś
w błędzie.
Ale jeśli ktoś zaczyna"prać swoje brudy"publicznie to niech liczy też na
odrobinę krytyki.Nie jesteśmy tylko po to aby głaskać po główkach ale
czasem "orzeźwienie"bardzo pomaga.

Pozdrawiam Kasia Samsonowicz

15. Data: 2002-05-04 06:59:50

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
niepotrzebnie odebralas moj post jako ososbista uwage, napisalam ja pod
Twoim bo byl na koncu.

Moze rzeczywiscie za malo poczytalam...

Tobie gratuluje rodzinnych sukcesow.

Jakos mi gorzko po tym co mi sie dostalo.
Ciekawe, czy to co napisal Andrzej to byl zart?

Pozdrawiam
Goska

16. Data: 2002-05-04 08:20:22

Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tobie gratuluje rodzinnych sukcesow.
>
> Jakos mi gorzko po tym co mi sie dostalo.
> Ciekawe, czy to co napisal Andrzej to byl zart?

Gosiu,nie miałam zamiaru Cię urazić-))Jeśli tak to odebrałaś to
przepraszam-)))))
Co do Andrzeja to nie wiem czy ktoś sobie zagrał na ludzkich uczuciach
pisząc coś takiego czy naprawdę ma problem-(
Nie odezwał się i nie sądzę ze dlatego ze ktoś napisał troszkę ostrzej bo
przecież były wcześniej też posty z prośbą o napisanie czegoś konkretnego i
też się nie odezwał-(A może wyjechał na weekend i odezwie się po
powrocie..........i może wyjaśni troszkę więcej-)))))
Gosieńko,życzę Ci miłego dnia i oczywiście reszcie grupowiczów również,a
dzień przynajmniej we Wrocławiu zapowiada się naprawdę pięknie i
upalnie-))))
Kasia S.
http://www.republika.pl/kasiasamsonowicz/

17. Data: 2002-05-04 18:31:13

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
OK, nie ma sprawy :-)
A dzionek byl cudasny w W-wie.

Pozdrawiam
Goska

18. Data: 2002-05-07 14:13:08

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej" <A...@n...pl> wrote in message

Nie obraz sie, ale Twoje rozumowanie jest bledne.
Nie odpowiada Ci postawa zony, chcialbys aby cos sie w niej zmienilo ale
jednoczesnie ani myslisz zmieniac czegokolwiek u siebie...
Musicie zmienic cos w codziennej rutynie - wtedy bedzie lepiej ...
Zacznij od anonimowo wyslanych kwiatow. Jesli sie zorientuje ze to od
Ciebie - nie jest zle ... :-)

w Japonii
wyjazd na dlugi weekend HELP!
wiecie