Co zrobic z sera camembert?

1. Data: 2004-08-10 18:15:01

Temat: Co zrobic z sera camembert?
Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam kilka sztuk sera camembert Turka i nie bardzo wiem co z nimi zrobic bo
do chleba i jako zakaska juz sie nam znudzily. Marza mi sie jakies
pieczone/smazone... Macie jakies dobre przpisy na takie serki?? Poratujcie
mnie...

Dziekuje i pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-08-10 18:47:51

Temat: Re: Co zrobic z sera camembert?
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tysia napisał:
> [...]
> do chleba i jako zakaska juz sie nam znudzily. Marza mi sie jakies
> pieczone/smazone... Macie jakies dobre przpisy na takie serki?? Poratujcie

W panierke (zwyczajna jajko+bulka tarta) i na goracy tluszcz. Do
panierki mozesz dodac ciut ziol - bazylie, tymianek.
Mi bardzo smakuje podany z borowka lub zurawina.

Th.

1. Data: 2004-08-10 19:27:07

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> W panierke (zwyczajna jajko+bulka tarta) i na goracy tluszcz. Do
> panierki mozesz dodac ciut ziol - bazylie, tymianek.
> Mi bardzo smakuje podany z borowka lub zurawina.
>
> Th.

Zamiast panierki ciasto francuskie, może być kupne. Pycha.

Anet

1. Data: 2004-08-10 21:10:46

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@t...net> napisał w wiadomości

> Zamiast panierki ciasto francuskie, może być kupne. Pycha.

Jesteś genialna! Dostałam ślinotoku. Jutro kupuję ciasto francuskie i serki
:-)))))))

pozdrawiam, misiczka

--
A kiedy twoja miłość jest przyjęta i otwierają się dla ciebie
ramiona - wówczas proś Boga, niechaj ocali tę miłość od zepsucia,

1. Data: 2004-08-10 22:24:52

Od: "maciejpt" <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do chleba i jako zakaska juz sie nam znudzily. Marza mi sie jakies
> pieczone/smazone... Macie jakies dobre przpisy na takie serki?? Poratujcie

hej, hej

mozna jeszcze prosciej (zazwyczaj robie z brie, ale camembert tez moze
byc)... przekroj na pol i posyp ziolami prowansalskimi z obu stron. wloz do
szkla zaroodpornego i do piecyka albo nawet i mikrofali. ser sie rozplynie i
przesiaknie zapachem ziol. smarowac swiezy chlebek, cieplym rozpuszczonym
serkiem. pycha :)

jak zawsze sciskam
maciejpt

1. Data: 2004-08-10 22:35:01

Od: "maja" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciejpt" <a...@T...pl> napisał w wiadomości
> jak zawsze sciskam
> maciejpt
czy to pedzio?
maja

1. Data: 2004-08-10 22:48:02

Od: "maciejpt" <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "maciejpt" <a...@T...pl> napisał w wiadomości
> czy to pedzio?
> maja

boze, czemu? a w polsce to sie ludzie nie sciskaja? no dajcie spokoj...

1. Data: 2004-08-11 06:43:05

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponacinać serek tak jakbyś kroiła go w grube plastry ale nie do końca
rozcinając , napchać w te szczeliny cebulki świeżej i jakiś ziółek (jakie
lubisz) , zawinąć całosc w folie aluminiową i do piekarnika na kilka minut
aż się zapiecze , do tego np. bagietka i białe wino - pycha :))

pozdr Magda

1. Data: 2004-08-11 07:47:44

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Wam wszystkim za odpowiedzi. Przyrzadze je dzis na kolacje wg
ktoregos z podanych przepisow. Jestescie super!:))

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-08-11 08:29:20

Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_> szukaj wiadomości tego autora