Sos 1000 wysp, jak go zrobic samemu?

1. Data: 2004-08-10 19:14:08

Temat: Sos 1000 wysp, jak go zrobic samemu?
Od: Kędzier <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie jak zrobic sos 1000 wysp, te gotowe jakos mnie nie
przekonuja, dlatego wolalbym sam sprobowac.
W internecie znalazlem tylko to:

"Podstawowym skladnikiem thousand island dressing jest majonez. Dodatki
moga sie zmieniac. Najczesciej sa to jaja na twardo, sos chili, swieza
papryka, slodkie pikle, pietruszka, siekane oliwki, cebula."

to jest chyba cytat z tej grupy nawet, :)
ale mam pytanie bo spotkalem sie z roznymi rodzajami tego sosu, otoz z
takim w konsystencji majonezu, wszytstko chyba bylo tak rozdrobnione,
albo w proszku :P,
mozna tak ?

1. Data: 2004-08-10 20:43:05

Temat: Re: Sos 1000 wysp, jak go zrobic samemu?
Od: "eM eL" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kędzier <k...@l...pl> napisał(a):

> [...]
> ale mam pytanie bo spotkalem sie z roznymi rodzajami tego sosu, otoz z
> takim w konsystencji majonezu, wszytstko chyba bylo tak rozdrobnione,

Mozna. Bo przepisow sa 1000-ace
:-))))

Wstukaj w google
Thousand Islands Dressing
i poczytaj...

Np. taki przepis.

1/2 szklanki majonezu (prawdziwego, zadnego tam dietetycznego...)
1/2 szklanki ketchupu (bez przypraw)
1 lyzka stolowa sosu Worcestershire
1 lyzka stolowa octu z jablek
1 lyzka stolowa musztardy (byle nie chrzanowa...)
2 lyzki stolowe bradzo drobno posiekanej zielonej papryki
2 jajka na twardo dobrze zgniecione.
lyzka stolowa lisci pietruszki, bardzo drobno posiekanych
lyzka stolowa lisci selera bardzo drobno posiekanych
1/2 malej cebuli, bardzo drobno posiekanej
1/4 szklanki ogorkow marynowanych na slodko, bardzo drobno posiekanych (po
ang. to "sweet relish" albo "butter pickles", etc.)
szczypta soli
pare kropel (doslownie...) sosu Tabasco.

Calosc dobrze wymieszac, wlozyc do sloika, zakrecic i wlozyc do lodowki.
Dac sie "przegryzc" chocby przez pare godzin. Zjesc.

Ale jakem juz powiedzial - przepisow sa tysiace...

--
><eM eL><Washington, D.C.><
><Far away is far away only if you don't go there><

Co zrobic z sera camembert?
Palmiery dla Claris ;)
czym faszerować pomidory??
ło rajuśku ale dobre