Co zrobić ze śpiącym dereniem?

31. Data: 2004-04-13 14:15:40

Temat: Re: Co zrobić ze śpiącym dereniem?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> Ale u Sapijaszków możesz zostawić - trafi się okazja do odbioru,
> problem tylko, żeby na stałe nie przygarnęli:-))))

Aaaa.... Kolejne pomówienie? Ja się zastanawialem, czy temu
zniemczałemu szlachciurze czego nie obić przy okazji, za publiczne
szkalowanie. Ale nie, 20% z przechowywanych roślinek będziemy odbierać
:->

Pozdrawiam, rozbawiony,
Grzesiek
--
Programowy esteta z Pabianic
Wołał: ,,Dość rzygających pijanic!

32. Data: 2004-04-13 14:52:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2isg46k1f.fsf@sapijaszko.net...

> [...]
| zniemczałemu szlachciurze czego nie obić przy okazji, za publiczne
| szkalowanie. Ale nie, 20% z przechowywanych roślinek będziemy odbierać

Naturalnie, że prowizja jest zrozumiała sama przez się:-))))

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Epimedium właśnie zaczyna kwitnąć;-)

33. Data: 2004-04-13 14:55:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety...nie ten Śląsk:-) Ale u Sapijaszków możesz zostawić - trafi się
> okazja do odbioru, problem tylko, żeby na stałe nie przygarnęli:-))))
>
> Pozdrawiam, Basia.

Nocni goście:-(

Pozdrawia puk, puk w niemalowane drewno
boletus

34. Data: 2004-04-13 19:27:54

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Naturalnie, że prowizja jest zrozumiała sama przez się:-))))

W naturze u Sapijaszkow, nomen omen, oznacza tez w stanie cieklym. Ale
uwaga: byle czego nie pija. Przynajmniej Inka, bo Grzecho swoj pan, nie
pogardzi i wypije. Sapijaszkowa do dzis mi wypomina tego sznapsa malinowego
lezakowanego przynajmniej 8 lat - takie rozczarowanie.

> Pozdrawiam, Basia.
>
> P.S. Epimedium właśnie zaczyna kwitnąć;-)

Moje tez zakwitly i jeszcze cos ale zaponialem nazwiska a po ciemku nie chce
mi sie paletac po ogrodzie. Jutro dopisze.

Irek

35. Data: 2004-04-13 19:35:27

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> zniemczałemu szlachciurze czego nie obić przy okazji, za publiczne
> szkalowanie. Ale nie, 20% z przechowywanych roślinek będziemy odbierać

A ile to bedzie 20% z jednego derenia?

Irek ciekawski

PS. W pierwszy dzien Swiat wykopalem jakies 30 siewek grabow albo czegos w
tym stylu i zadolowalem do jesieni w ustronnym miejscu. Jesli przezyja ten
zabieg, to jesienia przywioze.
PSS. Po poludniu mialem szukac siewek derenia ale zamiast tego wozilem
taczka kroliczy nawoz od sasiada. Chcialem z radosci postawic sasiadowi ale
ten mnie ubiegl i strzelilismy kilka majowych kozlakow, tak kolo 6.5°.
Wesolo mi, ze hej!

36. Data: 2004-04-13 19:48:49

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem zupełnie niezwykłe.

No bo to taki zbieg okolicznosci. Teren ten nalezy do okregowego
nadlesnictwa, mimo, ze to srodek miasta. I wlasnie tam rosna te derenie o
owocach przypominajacych gruszki. TZn, nie tak wielkie ale takie ksztaltne.
Niestety nikt nie jest w stanie powiedziec czy to taka odmiana. Nie widac
tez, jak w moim "Jolico" miejsca okulizacji czy tez szczepienia. Wiec pewnie
to taka chimera, czy jakos tak. Moze to rozmnoze i rozpropaguje jako Cornus
mas "Pani Zablocka", tyle ze moja Uta, to jak te piszczele na wybiegach
modelek a nie gruszka. A karmie dobrze i nie zaluje jedzenia.

> Niestety...nie ten Śląsk:-) Ale u Sapijaszków możesz zostawić - trafi się
> okazja do odbioru, problem tylko, żeby na stałe nie przygarnęli:-))))

Sluchaj a ja tu czesto widze polskie barki wlasnie z Twojego Slaska. Znasz
jakiegos marynarza slodkich wod, co Holandii plywa? Bo jak plynie to przez
moje miasto. Czesto tu cumuja a ja moge zawsze podjechac.

> Pozdrawiam, Basia.

Irek

37. Data: 2004-04-13 20:08:16

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> P.S. Epimedium właśnie zaczyna kwitnąć;-)

:-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien młody młynarczyk w Messynie
Chujem mąkę mełł w tamtejszym młynie.

38. Data: 2004-04-13 20:10:11

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Irek" <i...@t...de> writes:

> A ile to bedzie 20% z jednego derenia?

No, jedna piąta. :-)

> [...]
> postawic sasiadowi ale ten mnie ubiegl i strzelilismy kilka majowych
> kozlakow, tak kolo 6.5°. Wesolo mi, ze hej!

Po koźlaku łatwiej zanaleźć?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien młodzieniec grzeczny z Kłaja,
Chciał wysiadywać własne jaja,

39. Data: 2004-04-14 06:42:35

Temat: Re: Co zrobić ze śpiącym dereniem? - OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek" <i...@t...de> napisał w wiadomości

| Sluchaj a ja tu czesto widze polskie barki wlasnie z Twojego Slaska. Znasz
| jakiegos marynarza slodkich wod, co Holandii plywa? Bo jak plynie to przez
| moje miasto. Czesto tu cumuja a ja moge zawsze podjechac.

Ale w moim mieście to jest taka rzeka, że tylko dzieci mogłyby stateczki
puszczać, gdyby nie to, że zabawa skończyłaby się prawdopodobnie u
dermatologa:-(

Pozdrawiam, Basia.

40. Data: 2004-04-14 19:54:37

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> No, jedna piąta. :-)

To ile to bedzie w przeliczeniu na mililitry dereniowki?

> Po koźlaku łatwiej zanaleźć?

Bo ja wiem... Dzisiaj jestem po takim hiszpanskim winie, z ktorego
najbardziej ciesza sie aniolki. (Ciekawe czy Mosci Czapski zgadnie co pan
Zablocki dzisiaj pil do kolacji i potem. Dodam, ze pod pasztet z drobiowych
watrobek). Ince chyba by smakowalo ale po 1 maja chyba nie ma sensu wozic,
bo clo na wina europejskie zostanie zniesione.

> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Czolem poki glowa nie opada,

Ireneusz Opijus Zablocki