Re: Coaxil - czy jest sens brac?

From: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Coaxil - czy jest sens brac?
Date: Fri, 17 Apr 2009 04:46:18 +0200

Marek Bieniek wrote:

> Osobowość schizoidalna nie wyklucza zaburzeń nastroju, a uprawdopodobnia
> zachowania autystyczne. Coaxil ma działanie przeciwdepresyjne i
> aktywizujące. Nie widzę sprzeczności.

cholernie przykre!
wrocmy do przykladu kierowcy fiata 126p.
to ze nie bierze udzialu w wyscigach F1 uprawdapadabnia wycofanie.
dolewanie mu do baku nitro myslisz cos pomoze?
twoje 'nie widze sprzecznosci' jakos zupelnie nie pasuje. moze poczuje sie
lepiej jak dostanie draga na poprawe nastroju?
moze wytworzy na haju swoj maly schizofreniczny swiat w ktorym jego maluszek
zwycieza przy kazdym przepychaniu sie w korku do biedronki ?

czy moze jednak wrocimy do tematu jak przywrocic go do
normalnego 'funkcjonowania spolecznego', albo chociaz nauczyc skad wynikaja
problemy zaburzen nastroju w jego schorzeniu?

skoro _nie interesuja_ go wyscigi to jedyne co mu pozostaje to twarda ocena
rzeczywistosci?
a po dostaniu 'recepty na nitro' przychodzi i grzecznie pyta 'po cholere mi
to?'

moze ta racjonalna ocena rzeczywistosci jest srednio satysfakcjonujaca?
prowadzaca do marginalizacji spolecznej?
jakie jest wiec zrodlo zaburzen nastroju? zgodnie z diagnoza osobowosc
schizoidalna. to dosc plytka diagnoza, nie uwazasz?
cos w rodzaju 'pacjent ma tendencje do tycia' . diagnoza nie przeswietla
zrodla problemu a leczenie wdrozone jest tanim kosztem (objawowe) .

ja nie widze przeciwskazan tylko do naklejania nalepek sponsorow. malo
skutkow ubocznych, badania wykaza chociazby efekt placebo. dla opornych
beda koszulki i kubki - moze pacjent zdrapie sobie logo i opchnie za piec
ziko, to mu sie humor poprawi, i przyjdzie po wiecej. przyjdzie po wiecej
to bedzie mozna powiedziec ze 'terapia odniosla sukces' .

w ogole to nie spodziewalem sie takiej odpowiedzi po Panu , to bylo
rozczarowujace :(