Collagenist HR

1. Data: 2004-11-16 21:49:07

Temat: Collagenist HR
Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez pewnien czas stosowałam krem pod oczy z seri Collagenist HR. W tej
chwili mnie na niego nie stać, więc mam pytanie, czy istnieje coś
przypominające jego skuteczność (bo że będzie identyczne to nie wierzę) ale
tańsze?
Ania.

1. Data: 2004-11-17 15:44:25

Temat: Re: Collagenist HR
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzecki" <g...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chwili mnie na niego nie stać, więc mam pytanie, czy istnieje coś
> przypominające jego skuteczność (bo że będzie identyczne to nie wierzę)

A moze napiszesz, co on ci robil takiego wspanialego,ze jestes z tego kremu
tak zadowolona?
Hafsa

1. Data: 2004-11-17 16:59:30

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

> A moze napiszesz, co on ci robil takiego wspanialego,ze jestes z tego
> kremu
> tak zadowolona?

A, Ty nie byłaś?ja tez go sobie bardzo chwalę i nie moge trafić na lepszy;-(

Gosia

1. Data: 2004-11-17 18:37:22

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> A, Ty nie byłaś?ja tez go sobie bardzo chwalę i nie moge trafić na
lepszy;-(

Ja bylam i tez mi sie skonczyl...bylam ciekawa opinii innej osoby ...Chyba
znow sobie go sprawie.Pozdrawiam Hafsa

1. Data: 2004-11-17 18:39:07

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bylam i tez mi sie skonczyl...bylam ciekawa opinii innej osoby ...Chyba
> znow sobie go sprawie.Pozdrawiam Hafsa

Mi tez się skonczył:-(po cichu liczyłam na tańszy:-)zamiennik.

Gosia

1. Data: 2004-11-17 18:54:49

Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale
>
> A moze napiszesz, co on ci robil takiego wspanialego,ze jestes z tego

Wszystko co najlepsze :-) A poza tym po jego użyciu nie świeciłam się pod
oczami jak wysmarowana olejem, co zdarza mi się notorycznie po innych
kremach.
Ania.

1. Data: 2004-11-17 18:55:46

Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

> Mi tez się skonczył:-(po cichu liczyłam na tańszy:-)zamiennik.

To tak jak ja ...
Ania.

1. Data: 2004-11-17 18:59:45

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko co najlepsze :-) A poza tym po jego użyciu nie świeciłam się
pod
> oczami jak wysmarowana olejem, co zdarza mi się notorycznie po innych
> kremach.

Ja cierpie na chroniczne suchoty pod oczami a teraz przy CO dodatkowo scnie
mi buzia...pomimo tlustej certy. Tu mi pomaga Impactive Lancoma. OCzy zas
nadal suche.Sama nie wiem, co by tu kupic, by bylo ok.
Moze do kosmetyczki na jakis zabieg odzywczy pomaszeruje....Innej rady nie
widze.Pozdrawiam HAfsa

1. Data: 2004-11-18 11:52:15

Od: " ulka" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo fajna jest maska pod oczy Oceanica

http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=22865
&session=9fb4d8ebae00cd9d

gdzie kupie TOALETKE jak dla makijazystow (jak np w sephorze)
[SPAM] poradnik na trądzik
MAKIJAŻ NA KAŻDĄ OKAZJĘ****WROCŁAW***
[wroc] gdzie bawelniane rekawiczki
uratujmy włosy mojej mamy ;)