Coraz szybciej wpadam w złość

1. Data: 2006-11-07 15:20:04

Temat: Coraz szybciej wpadam w złość
Od: "Kasia Schmidt" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Coraz szybciej wpadam w zlość, coraz więcej sytuacji mnie denerwuje, do tego
stopnia, że wydzieram się jak furiatka... Czy to może być spowodowane np.
dużą ilością stresu?

Pozdrawiam
Kasia S.

2. Data: 2006-11-07 17:00:27

Temat: Re: Coraz szybciej wpadam w złość
Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Schmidt <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> stopnia, że wydzieram się jak furiatka... Czy to może być spowodowane np.

moze.

> Pozdrawiam

ja rowniez
> Kasia S.

Kasia S.

3. Data: 2006-11-07 19:22:11

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Schmidt w news:eiq881$6qk$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Czy to może być spowodowane np. dużą ilością stresu?

Bardziej... chłopa Ci trzeba.

pozdrawiam
Greg

4. Data: 2006-11-07 21:32:30

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> moze.

chciałem zasugerować, że może to ciota, ale wydało mi się to
takie seksistowskie, że postanowiłem i ja nrównież wytypować
dużą ilość stresu.

5. Data: 2006-11-07 22:26:00

Od: "G.B. Spender" <6...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

uookie napisał(a):

> chciałem zasugerować, że może to ciota, ale wydało mi się to
> takie seksistowskie, że postanowiłem i ja nrównież wytypować
> dużą ilość stresu.

Hmm, czyli że częste denerwowanie się o byle co i taka furia to też może
być objawą ciotowatości?

Pozdr.

6. Data: 2006-11-07 23:25:24

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> Coraz szybciej wpadam w zlość, coraz więcej sytuacji
> mnie denerwuje, do tego stopnia, że wydzieram się jak
> furiatka...

Szczęście w nieszczęściu, że jesteś osobą, która wyrzuca z siebie furię,
zamiast kulminować ją w sobie...

> Czy to może być spowodowane np. dużą ilością
> stresu?

To może być przyczyna, najprościej pisząć... zbyt wielka ilość stresu Cię
przerasta. Uważam, że powinnaś znaleźć troszkę wolnego czasu, aby się
położyć i na spokojnie przeanalizować swoje życie, zastanowić się,
zlokalizować problem i żyć dalej.

7. Data: 2006-11-08 07:35:39

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 07.11.2006 - autor: Kasia Schmidt - treść:
> Coraz szybciej wpadam w zlość, coraz więcej sytuacji mnie denerwuje, do tego
> stopnia, że wydzieram się jak furiatka... Czy to może być spowodowane np.
> dużą ilością stresu?

Menopauza.

8. Data: 2006-11-08 08:01:01

Od: Logan <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Nov 2006 16:20:04 +0100, Kasia Schmidt napisał(a):

> Coraz szybciej wpadam w zlość, coraz więcej sytuacji mnie denerwuje, do tego
> stopnia, że wydzieram się jak furiatka... Czy to może być spowodowane np.
> dużą ilością stresu?

pal ziolo, pomoze.

--
Logan

9. Data: 2006-11-08 09:59:22

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> pal ziolo, pomoze.

częstsze bzykanie zdrowsze

--
Paweł

10. Data: 2006-11-08 12:18:36

Od: "arian" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Schmidt napisał(a):
> [...]
> stopnia, że wydzieram się jak furiatka... Czy to może być spowodowane np.

to moze byc spowodowane wieloma czynnikami. Nie napisałas niestety co
powoduje u ciebie złość. Wiec moge jedynie dedukcyjnie stwierdzic ze
stres napewno gra tutaj duza role. Musisz ocenic co cie steresuje i
dlaczego - tylko wtedy przestaniesz sie steresowac. Niektore sytuacje
steresujace tak naprawde moga okazac sie czyms błachym i
niepotrzebnym. Nadmierny stres owocuje frustracjami. A jak wiemy
frustracja prowadzi do agresji (złości), frustracje moga sie na
siebie nakładac i wywoływac jeszcze wiekszy stres i agresje.
Przyczynami steresu i frustracji zwykle jest niska samoocena. A wiec
radze systematycznie podnosic swoja samoocene

> Pozdrawiam
> Kasia S.

arn

dj Adamus