Coraz szybciej wpadam w złość

11. Data: 2006-11-08 12:42:38

Temat: Re: Coraz szybciej wpadam w złość
Od: Logan <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Nov 2006 10:59:22 +0100, Paweł napisał(a):

> częstsze bzykanie zdrowsze

dla kobiety moze nawet i zdrowsze, ale nie dla faceta :P

--
Logan

12. Data: 2006-11-08 17:01:48

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Schmidt:

> Coraz szybciej wpadam w zlość, coraz więcej sytuacji mnie denerwuje, do
tego
> stopnia, że wydzieram się jak furiatka... Czy to może być spowodowane np.
> dużą ilością stresu?

Nie. Po prostu coraz więcej sytuacji cię denerwuje i wydzierasz się
jak furiatka. Jesteś w normie.

Kiedyś wszystko widziałem podwójnie i podpisywałem się nie
swoim nazwiskiem.

Pozdrawiam Ivo Bunder.

13. Data: 2006-11-08 19:51:57

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Schmidt napisała :
> [...]
> stopnia, że wydzieram się jak furiatka... Czy to może być spowodowane np.

A może za często patrzysz do lustra?

Hanka

14. Data: 2006-11-08 20:11:06

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Washington Irving napisał :

> Kiedyś wszystko widziałem podwójnie i podpisywałem się nie
> swoim nazwiskiem.
>
> Pozdrawiam Ivo Bunder.

Eee,to też normalne, przynajmniej dla niektórych :)
A teraz jesteś bardziej Ivo,czy bardziej Washington?
Bo ja mam na drugie Mercedes.

No i księżyc dzisiaj też jest ładny.

Hanka

15. Data: 2006-11-09 10:50:54

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka:

>Eee,to też normalne, przynajmniej dla niektórych :)

Normalne i dobre. Można sobie publicznie
nabluzgać. Potraktować się z ironią albo sympatią. :)
A nawet polubić.

>Bo ja mam na drugie Mercedes.

Piękne imię. Jak ukochana z młodości Hrabiego Monte Christo :)

>No i księżyc dzisiaj też jest ładny.

I moja gwiazda. Ta nad świerkiem, zaraz obok furtki.

>A teraz jesteś bardziej Ivo,czy bardziej Washington?

Pozdrawiam Andy Brennan.

16. Data: 2006-11-09 11:02:44

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Washington Irving napisał(a) :

> I moja gwiazda. Ta nad świerkiem, zaraz obok furtki.

Przepraszam, mojej furtki czy Twojej?

Hanka

17. Data: 2006-11-09 13:02:06

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka:

>Przepraszam, mojej furtki czy Twojej?

Bądź poważna ;-) Co by moja gwiazda robiła nad Twoją furtką? :-)

18. Data: 2006-11-09 14:53:29

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Washington Irving napisał(a):

> Bądź poważna ;-) Co by moja gwiazda robiła nad Twoją furtką? :-)

No a co gwiazdy robą? Świeciłaby. Nad moim świerkiem
przy mojej furtce :))

Świat jest mały,zaraz się okaże, że to ten sam świerk, he he.

Hanka

19. Data: 2006-11-12 20:49:39

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia Schmidt" <a...@o...pl> wrote in message

> Coraz szybciej wpadam w zlość, coraz więcej sytuacji mnie denerwuje, do
> tego stopnia, że wydzieram się jak furiatka... Czy to może być spowodowane
> np. dużą ilością stresu?

Pozwol sobie w koncu spenetrowac cipe (daj sie wyruchac). Powinno pomoc.
--

Bluzgacz
GG:5015

dj Adamus