Coraz więcej kobiet nie radzi sobie z funkcjonowaniem w rodzinie

201. Data: 2010-01-12 13:20:42

Temat: Re: Coraz więcej kobiet nie radzi sobie z funkcjonowaniem w rodzinie
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hihrlq$k0r$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> A może to są jedyne naprawdę przygodowe wspomnienia?

Na pewno przygodowe wspomnienia, bo przecież nie wyznania z głębi serca. Ale
jakoś nie przypominam sobie by między facetami ten temat był często
podnoszony.

> Oraz ogór dobrze ukiszony i setka.

Sok z ogórów na popitkę.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

202. Data: 2010-01-12 13:37:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Mam opowiedzieć moje inne przygody? ;)

Mam opowiedzieć moje inne przygody związane z motoryzacją?

> A kiedy zdawałaś? Bo moje sprytniejsze koleżanki, które się odpowiednio
> szybko zorientowały, że wkrótce zmieniają się zasady egzaminowania, też
> zdały za pierwszym razem. Poszły na kurs w 3 albo 4 klasie liceum.

Jakieś sto lat temu... w zamierzchłym ubiegłym wieku.

Qra

203. Data: 2010-01-12 13:39:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Na pewno przygodowe wspomnienia, bo przecież nie wyznania z głębi serca. Ale
> jakoś nie przypominam sobie by między facetami ten temat był często
> podnoszony.

Bo faceci pewnikiem opowiadają sobie inne przygodowe wspomnienia i to
zapewne też nie są wyznania z głębi serca. ;)

Ewa

204. Data: 2010-01-12 14:11:16

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli mamy ze sobą coś wspólnego?

Wygląda na to że tak - z małą różnicą. Ja dwa razy oblałem teorię ;)

> A ja do piwa coś muszę. Tak mi lepiej smakuje.
> BTW chleb ze smalcem kojarzy mi się prawie wyłącznie z piwem.

Dobrze że powiedziałaś. Flyer zawsze kupuje do piwa słone paluszki.
Moglibyśmy w ten sposób popełnić fopaaa ;)

Na post pozbóju zaprosił
P.D.

P.S. Fly - nie gniewaj się za ujawnienie tej bądź co bądź prywatnej
informacji o Tobie :)

205. Data: 2010-01-12 14:13:45

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> No tak... za drugim razem człowiek już przygotowany do wszystkiego, za
> trzecim - spokojnie mógłby zastąpić egzaminatora.

Prawdziwym mistrzem jest się jednak dopiero tuż po odebraniu prawka.

> Ale w ogóle popijasz coś, cooo?

A to nie widać ???

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

206. Data: 2010-01-12 14:16:28

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo faceci pewnikiem opowiadają sobie inne przygodowe wspomnienia i to
> zapewne też nie są wyznania z głębi serca. ;)

i powiem Ci że one są takie ... bardziej prawdziwe niż z głebi serca :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

207. Data: 2010-01-12 14:37:06

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 12-styczeń-10, gdy Przemysław Dębski wymamrotał:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> i powiem Ci że one są takie ... bardziej prawdziwe niż z głebi serca :)

magnific! cała ogromna masa różnic międzypłciowych w jednym zdaniu! :)))

--

http://daath.x.pl/stop.jpg

208. Data: 2010-01-12 16:06:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "medea" napisał w wiadomości

> i powiem Ci że one są takie ... bardziej prawdziwe niż z głebi serca :)

Kobiety też czasem mają swoje prawdziwe opowieści:

http://popijajackawe.blox.pl/resource/zupaxo7.jpg

Ewa

209. Data: 2010-01-12 16:07:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Dobrze że powiedziałaś. Flyer zawsze kupuje do piwa słone paluszki.

Paluszki od biedy też mogą być, chociaż zdecydowanie preferuję pistacje,
więc w razie czego flyer może tym razem coś zmienić. ;)

Ewa

210. Data: 2010-01-12 16:10:03

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Dobrze że powiedziałaś. Flyer zawsze kupuje do piwa słone paluszki.

Paluszki od biedy też mogą być, chociaż zdecydowanie wolę paluszki, więc
w razie czego flyer może trochę zmienić swe zwyczaje. ;)

Ewa

Coraz więcej kobiety nie radzi sobie z funkcjonowaniem w rodzinie
PARCHATA TOLERANCJA
GLORIA
TYLKO DLA
HA !!!