Cornus chinensis na gwalt potrzebny

21. Data: 2008-02-24 19:52:37

Temat: Re: Cornus chinensis na gwalt potrzebny
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec wrote:

> Wsio ponial/ - u Was strana szyrokaja.

no wlasnie

Pojecia nie mam kiedy. Ja np.
> wczoraj zbieralem pestki, bo byly. Gorzej jak pojedziesz a tam nic nie
> bedzie, bo posprzatali lub zebrali do banku nasion. Moze warto tam
> zadzwonic i zapytac, czy nie oddaliby/odsprzedali by troche pestek?

Zadzwonie jutro ( w niedziele beda tylko ochotnicy) i zapytam, co maja.

MB

22. Data: 2008-02-25 01:19:27

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisal w wiadomosci

> Jesli sie da, bierz wszystkie. W mojej dereniowej alejce zasluzonych
> dostaniesz swoja tabliczke.

Nie wiedzialem, ze reflektujesz rowniez na forme microcarpa - sadzilem, ze
wybierasz do uprawy derenie o duzych owocach ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

23. Data: 2008-02-25 02:54:33

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Nie wiedzialem, ze reflektujesz rowniez na forme microcarpa - sadzilem, ze
> wybierasz do uprawy derenie o duzych owocach ;)

Z tego będzie nalewka dla dzieci :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

24. Data: 2008-02-25 04:45:20

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:47c22deb$0$16694$4c368faf@roadrunner.com...

> Z tego będzie nalewka dla dzieci :-)

Dla dzieci sok a nie nalewka :)
Chyba, ze chodzi Ci o to, ze dopiero dzieci beda probowac nalewki z derenia,
ktory jeszcze nie wykielkowal nie wspominajac nawet o owocowaniu ;)
Ale na to tez jest sposob - zamiast posadzic jeden i czekac lata dlugie az
bedzie mozna z niego zebrac wystarczajaco owocow, mozna posadzic wiele i juz
przy pierwszym owocowaniu bedzie calkiem udany zbior. Dodatkowa korzysc, ze
beda sie wzajemnie zapylac :)

Pozdrawiam,
Bpjea

25. Data: 2008-02-25 13:57:34

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett schrieb:

> Zadzwonie jutro ( w niedziele beda tylko ochotnicy) i zapytam, co maja.
>
> MB

Wspaniale! Tak sie ciesze, jakby Gwiazdka sie zblizala.

Irek

26. Data: 2008-02-25 14:11:15

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Dla dzieci sok a nie nalewka :)
> Chyba, ze chodzi Ci o to, ze dopiero dzieci beda probowac nalewki z derenia,
> ktory jeszcze nie wykielkowal nie wspominajac nawet o owocowaniu ;)

Chodzi mi o to, że jeśli z dużych owoców robi się nalewkę dla dorosłych,
to z małych owoców nalewkę dla dzieci :-)

Pozdrowienia,
Michał

27. Data: 2008-02-25 14:11:34

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea schrieb:

> Nie wiedzialem, ze reflektujesz rowniez na forme microcarpa - sadzilem, ze
> wybierasz do uprawy derenie o duzych owocach ;)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

Wiesz, ja mam tyle duzych rzeczy: duzy ogrod, duze ogrodnicze auto, duzo
ogrodniczych narzedzi, tego duzo i tamtego... niech chociaz jakis deren
bedzie maly.

I.

28. Data: 2008-02-27 09:48:09

Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisal w wiadomosci

(Tu chcialem dodac
> cos tracajacego o polityke ale boje sie, ze Darek mi morde obije albo
> tanim szpadle przeciagnie i jeszcze kaze oddac pieniadze, kiedy ten
peknie)

Wykupisz sie dereniówka i obejdzie sie bez bólu.
;-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

29. Data: 2008-03-03 10:30:21

Od: michalina <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec pisze:

> Jest podobny do naszego derenia. Podobnie jak Cornus officinalis. Zobacz
> tutaj:
>
> http://www.ubcbotanicalgarden.org/potd/2006/03/cornu
s_chinensis.php

> http://davesgarden.com/guides/pf/showimage/122246/
>
> http://www4.ncsu.edu/~qyxiang/chinensis3.html
>
> Tak jak Ty i ja ma swoje cudaki. Wlasnie sie zastanawiam czy mam kogos w
> Vancouver.
>
> Irek

Witaj
Może i jam mam kogoś w Vancouver, tylko, że z Tobą kontaktu nie mam.
Zamilkłeś, a mnie sumienie nadal żre.
Dostępu do szerokopasmowego internetu nie miałam dwa miesiące.
Za cienka w uszach jestem na wyhodowanie drzewa, czy też krzewu z
nasion, natomiast na podhodowaną sadzonkę odpłatnie sie piszę.
Mały sad zrobiony u przyjaciół już posadzony. Pozostało mi jeszcze tak z
0,3 ha do zagospodarowania.

Z ukłonami
michalina

30. Data: 2008-03-18 20:19:53

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:
> [...]

Wiec skladam raport. Jak dotychczas nasion nie mam, ale mam juz
zaprzyjazniona osobe w w/w ogrodzie, ktora niedlugo sprawdzi, czy
nasiona/pestki sa pod tym drzewem (narazie ta osoba jest w USA, ale
zaraz wraca do Vancouver). Jesli znajda sie pestki, zaprzyjazniona osoba
sprobuje przemycic przez granice w paczce. Jesli zatrzymaja (u nas
nasion do i z Kanady nie wolno przesylac), to wybierzemy sie na
wycieczke po nasiona. Dalszy raport wkrotce.

MB

kalendarz biodynamiczny
Jaki sprzęt do oczka wodnego?
ENEWSY.INFO